Harrastelija
Vakionaama
Ennen internettiä autoja, niiden renkaita ja varaosia myytiin tisseillä (bikini kuvilla). Mm jokaisen korjaamon seinällä oli jos minkä firman kalentereita.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näyttäisi siltä että sinä poimit niitä linkkejäsi jostain ja roiskit tänne niitä pakkomielteisesti, siis niitä linkkejäsi tai videoitasi.Minun viestit postetaan lähes kaikki, haluatteko että minä en enää osallistu keskusteluihin. Kostantinin video oli hyvin tärkeä koska se selitti täysin mitä Venäjällä tapahtuu. Venäjä on siirtynyt sota talouteen ja Trumpin hallinnon aikana valmitautuu ottamaan Ukrainan, Puolan ja Balttian maat itselleen. Venäjä todennäköisesti suorittaa mobilisaation 21.03.2025 jälkeen, kun lakimuutos astuu voimaan, laki antaa viranomaisille vatuudet ottaa armeejaan kenet tahansa. Asevelvollisuus ikäiset eivät pääse pois maasta.
sillä toisella käyttäjällä on sitten hyvin suppea aivokapasiteetti.Offtopic = ei liity ketjun aiheeseen. Kaikkea offtopikkia ei varmastikaan saada siivottua. Tämän toinen käyttäjä oli kokenut sen verran häiritsevänä, että oli raportoinut. Ja menihän se jo sähkön hinnasta puhtaasti metsätalouteen, joten siivottiin nyt offtopikkina.
Pohjimmiltaan keskustelujen järjestely on sinällään arvokasta ja kannatettavaa ylläpitotyötä. Seuraava helpompi askel ylläpidolle olisi vain deletoida ne, joka lienee keskimäärin se netissä se yleisin toimintatapa. Yleensähän noista jokin siirtoilmoitus tulee - ja tuli tai ei - eipä noista nyt jaksa verenpainetta kohottaa.Kesken lukemisen jutut hyppäsi eri ketjuun, ymmärrän mitä tapahtui mutta voisi siitä laittaa maininnan.
Poistuuko kaikki 3 nimimerkkiäsi vai pelkkä korsteeni?nyt poistan itse itseni täältä, olen tullut siihen tulokseen että olen vika paikassa
Kyllä sovellut, rauhas ny vaan.en sovellu tänne
Tulee niistä ilmo tuonne ympyröityyn. Tietsikalla ainakin ja kännykkäänkin. Minulla kyllä on joskus evästeiden hyväksymisen yhteydessä tms tullut kännyyn se lämpöumput sovellus vai onko se nyt lämpöpumput "sovellus", että ties jos siinä on special ominaisuuksia. (ja mainitakoon sekin, että kännykkä viikottain antaa turvallisuushälytystä tuosta sovelluksesta, että jos jollakulla muullakin niin kiinnostaa, kun vaikka skannauttaa kännykän niin ei se siinä löydä viruksia)Voi olla että kirjoittajia eniten ketuttaa se, että viestin poistoista ei tule lainkaan ilmoitusta käyttäjälle foorumihälytyksenä.
Itsekin joskus ihmetellyt mihin viestini on kadonnut eikä hälytyksistä löydy mitään mainintaa.
Ei tule aina, olen luonnollisesti katsonut hälytykset.Tulee niistä ilmo tuonne ympyröityyn. Tietsikalla ainakin ja kännykkäänkin. Minulla kyllä on joskus evästeiden hyväksymisen yhteydessä tms tullut kännyyn se lämpöumput sovellus vai onko se nyt lämpöpumput "sovellus", että ties jos siinä on special ominaisuuksia. (ja mainitakoon sekin, että kännykkä viikottain antaa turvallisuushälytystä tuosta sovelluksesta, että jos jollakulla muullakin niin kiinnostaa, kun vaikka skannauttaa kännykän niin ei se siinä löydä viruksia)
Tjaaa, paljon...olisiko tilastoa kenellä eniten, en meinaa absoluuttisia määriä vuosien saatossa, vaan poistomäärä per hyväksytty viesti, kuka johdossa tai top10.Ei tule aina. Kokemusta poistoista on aika paljon.
Sain taas nootin kielenkäytöstä, olen melko varma että kyseinen sana oli (bannien uhalla) "muna".Sain nootin kielenkäytöstä viestissä, mutta mitäköhän siinä oli? En muista voimasanoja tuossa käyttäneeni
Juu, ja sen viestin vois näyttää kaikille niin voitais porukalla huutaa: "Hyi hyi". Lisäksi äänestys että kummalle osapuolelle hyihyit kohdistuu.Sain taas nootin kielenkäytöstä, olen melko varma että kyseinen sana oli (bannien uhalla) "muna".
Mä toivoisin todella että ylläpito ilmoittaisi jotenkin sen siivotun alkuperäisen sisällön, koska sanoilla ja niiden siivottomuudella on aika paljon alueellisia eroja, eikä sitä foorumin linjaa ole helppo kartoittaa, kun ei tiedä missä se raja ylittyi.
Mä olen koittanut pitää linjana suunnilleen sitä mistä muksuna alkoi tulla puhetta suun saippuoimisesta, ellei nyt sitten tarkoituksella halua voimasanalla jotain värittää, mutta tuohon seulaan ei mainittu sana ole tarttunut nyt eikä silloin muksuna.
saavat vapaasti lähes ivata toisia, ilman että poistetaan.
Eihän täällä enää saa oikeistaan mitään sanoa, heti jos vähänkään antaa takaisin jonkun vakiokirjoittajan tekstiin se poistetaan tai on offtopic. Pieni piiri pyörii. Ne muutamat jotka olevat tietävinään kaiken sähköstä, pörssistä ja jopa ilmastovouhotuksesta saavat vapaasti lähes ivata toisia, ilman että poistetaan.
Eihän täällä enää saa oikeistaan mitään sanoa, heti jos vähänkään antaa takaisin jonkun vakiokirjoittajan tekstiin se poistetaan tai on offtopic. Pieni piiri pyörii. Ne muutamat jotka olevat tietävinään kaiken sähköstä, pörssistä ja jopa ilmastovouhotuksesta saavat vapaasti lähes ivata toisia, ilman että poistetaan.
Nyt menee molemmilla arviointi hieman pöpelikköön. Olen itse melko varmaan vakiokirjoittaja ja tiedän paremmin kuin kukaan muu miltä tuntuu kun viestit poistuu, minun viestejä on poistettu aika paljon. Aika herkästi niitä välillä lähtee mutta useimmiten olen ollut siihen pääsyyllinen. En toki ainaEdes signaturessa ei saa lukea asioita jotka ovat täysin normaaleita asioita kaikilla muilla keskustelufoorumeilla, vaan ylläpito käskee muuttaa sitä.
Ja tosiaan viestejä poistuu kuin koivunlehtiä syysmyrskyssä, milloin mihinkin sepitykseen vedoten. Senpä takia viestien pituuteen saati laatuun on aivan turha panostaa tällä foorumilla.
Monesti on tilanne että on aloitettu "väärässä paikassa" keskustelu, mutta sille ei voi mitään. On joko jatkettava siihen tai oltava vaan hiljaa.Fiksusti on omia offtopikkeja nakattu uuteen säikeeseen, pointsit siitä.
Kyllä menee pöpelikköön nyt sinullakin. Jotkut nimimerkit ovat joidenkin hampaissa niin että välillä kaikki poistetaan mitä kirjoittaa.Nyt menee molemmilla arviointi hieman pöpelikköön. Olen itse melko varmaan vakiokirjoittaja ja tiedän paremmin kuin kukaan muu miltä tuntuu kun viestit poistuu, minun viestejä on poistettu aika paljon. Aika herkästi niitä välillä lähtee mutta useimmiten olen ollut siihen pääsyyllinen. En toki aina
Kyllä, ensin ne tosin lisääntyy muutaman sadan viestin verranTäällä voit keskustella mitä ihmeellisimmistä asioista ja pyytää tarvittaessa apua foorumin jäseniltä. Yleensä ongelmat ratkevat täällä jos missä.
Naimisissa olokaan ei pelasta. Juuri tuli tälläinen vaikka koitin hymiöllä viestittää ettei ole vakavat mielessä.Naimississa olevat oppivat tämän yleensä kantapään kautta eikä tätä elämän taitoa tarvitse opettaa erikseen. Poikamiehille taas asiallisen tiukka moderointi tukee elämänhalintaa