Kiinnitetty Palautetta ylläpidolle ja moderaattoreille

Kiinnitetty

rema

Vakionaama
Minun viestit hylätään lähes aina. Olisi tärkeää saada tietoon lähettämiäni asioita. Ilmakehän energia (Energy harvesting)lopetettiin, vaikka se olisi ollut tulevaisuuden yksi tärkeä osa energian hallinnassa ja puhtaan energian tuottamisessa ja vastaanottamisessa Sensuuri on liian voimakas, lähes niikuin olisimme sodassa, sananvapaus on kohdallani rajoitettu, ei muiden.

Viimeksi muokattu:

Samppa

Ylläpitäjä
Ylläpidon jäsen
Laitat usein pelkkiä linkkejä epämääräisille sivustoille. Laita lyhyt kuvaus mitä linkin takana on. Sellaisten linkkien klikkailu ei ole koskaan viisasta, joista ei ole tietoa mitä takana piilee. Pelkät linkit tulevat helposti poistetuiksi. Samoin hyväuskoisten huijauksen liittyvät aiheet ovat sellaisia, että niitä ei kannata koskaan levittää. Aina joku voi mennä lankaan ja pahimmillaan menettää rahaa

rema

Vakionaama
Minun viestit postetaan lähes kaikki, haluatteko että minä en enää osallistu keskusteluihin. Kostantinin video oli hyvin tärkeä koska se selitti täysin mitä Venäjällä tapahtuu. Venäjä on siirtynyt sota talouteen ja Trumpin hallinnon aikana valmitautuu ottamaan Ukrainan, Puolan ja Balttian maat itselleen. Venäjä todennäköisesti suorittaa mobilisaation 21.03.2025 jälkeen, kun lakimuutos astuu voimaan, laki antaa viranomaisille vatuudet ottaa armeejaan kenet tahansa. Asevelvollisuus ikäiset eivät pääse pois maasta.

Viimeksi muokattu:

Tonttuj

Aktiivinen jäsen
Minun viestit postetaan lähes kaikki, haluatteko että minä en enää osallistu keskusteluihin. Kostantinin video oli hyvin tärkeä koska se selitti täysin mitä Venäjällä tapahtuu. Venäjä on siirtynyt sota talouteen ja Trumpin hallinnon aikana valmitautuu ottamaan Ukrainan, Puolan ja Balttian maat itselleen. Venäjä todennäköisesti suorittaa mobilisaation 21.03.2025 jälkeen, kun lakimuutos astuu voimaan, laki antaa viranomaisille vatuudet ottaa armeejaan kenet tahansa. Asevelvollisuus ikäiset eivät pääse pois maasta.
Näyttäisi siltä että sinä poimit niitä linkkejäsi jostain ja roiskit tänne niitä pakkomielteisesti, siis niitä linkkejäsi tai videoitasi.
Jos koet julkaisupakkoa kaikesta netissä tai somessa vastaantulevasta välillä sonnastakin, referoi mitä haluat tuoda niillä julki ja mitä ne sisältää.
Se ei ole ole referointia jos kirjoitat että pakko katsoa tai tärkeä tiedote tai muuta vastaavaa.

Tifo

Vakionaama
Piti käydä oikein katsomassa sääntöjä kun taksiketjusta poistettiin viesti missä mainittiin eräs julkisuuden henkilö. Näin siellä lukee:
"Politiikka ja uskonto ovat pääasiallisena ketjun aiheena sivustolla kiellettyjen aiheiden joukossa."
Olisiko ketjun aihe otsikko vai mikä?

Back
Ylös Bottom