pökö
Hyperaktiivi
Aukeaa sovelluksena. Näytön oikeaan yläkulmaan ei tule kolme pistettä päällekkäin eikä toimintoja niistä.Kai siitä pikakuvakkeesta edelleen kuitenkin käynnistyy selain, joka sitten lataa tuon sivun?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aukeaa sovelluksena. Näytön oikeaan yläkulmaan ei tule kolme pistettä päällekkäin eikä toimintoja niistä.Kai siitä pikakuvakkeesta edelleen kuitenkin käynnistyy selain, joka sitten lataa tuon sivun?
Jännittävää. Pitänee illalla käynnistää Android-emulaattori ja vähän tutkia tätä.Aukeaa sovelluksena. Näytön oikeaan yläkulmaan ei tule kolme pistettä päällekkäin eikä toimintoja niistä.
Puhelimessa on Chrome, liekö sillä vaikutustaJännittävää. Pitänee illalla käynnistää Android-emulaattori ja vähän tutkia tätä.
Chrome on varmaankin Androidin oletusselain? Mitä nyt nopsasti googlailin, niin Android ilmeisesti tekee tuosta jonkinlaisen lite-appin, eli ilmeisesti Chromen riisutuin ominaisuuksin.Puhelimessa on Chrome, liekö sillä vaikutusta
Noin se voi olla. Mitäs jos vaihdan selaimen toiseen, mikä selain olisi hyvä?Chrome on varmaankin Androidin oletusselain? Mitä nyt nopsasti googlailin, niin Android ilmeisesti tekee tuosta jonkinlaisen lite-appin, eli ilmeisesti Chromen riisutuin ominaisuuksin.
Millainen tuo turvallisuusvaroitus oli? Voihan kyseessä olla haittaohjelmakin, joka muka helpottaa käyttöä, mutta varsinainen tarkoitus on jonkinlainen huijaus selän takana. Mainoksien mukanahan moisia voi pompata. Jos tuo vielä on jostakin muualta kuin play-kaupasta, poistaisin itse oitis.Ja alkuperäinen kysymys oli, että miksi päivittyilee koko ajan ja tosiaan sain turvallisuusvaroituksen.
Hitsi kun ei tullut luettua kunnolla sitä varoitusta. Olisiko voinut olla googlelta tullut (googletilin puitteissa?) ja siinä luki että skannausta suositellaan.Millainen tuo turvallisuusvaroitus oli? Voihan kyseessä olla haittaohjelmakin, joka muka helpottaa käyttöä, mutta varsinainen tarkoitus on jonkinlainen huijaus selän takana. Mainoksien mukanahan moisia voi pompata. Jos tuo vielä on jostakin muualta kuin play-kaupasta, poistaisin itse oitis.
Tänään tuli turvallisuusilmoitus jossa suositeltiin skannaamaan ko sovellus uhkien varalta. Olikohan siinä joku maininta, että ei ole verifioitu softa.
Ei kiireessä tullut skannattua. Täytyy kohta katsoa mistä sen saisi jälkikäteen tehtyä. Tuossa sovellusvalikossa ei pysty skannaamaan.No mikä oli skannauksen tulos? Jos sen vielä latasit jostain muualta kuin Play-kaupasta niin mitäs mieltä olet, menikö kaikki ihan oikein?
Ainakin voisit katsoa puhelimen sovelluksista mikä sen sovelluksen nimi ja tekijä on.
Mulla on tässä versio 4 ja kakkospuhelimessa versio 17Jos @pökö oli ainoa jolla moinen kanssa, niin onko versio25? Että onko tämä sama vai joku muu juttu
Sovelluksena sivu ei päivity kuin päivittämällä se itse.Ei kai sen käyttö nyt selaimesta eroa muuten kun että osoiterivi ei näy.
Ok, kyllä se sitten epäilemättä on tuollainen "vain".Harvoin puhelimella käytön, mutta nyt satuin käyttää.
Tuolla sivupalkissa ainakin oli tuollainen sovelluksen asennus nappi ja se tekee juuri sellaisen webbisivu apin. Ei kai sen käyttö nyt selaimesta eroa muuten kun että osoiterivi ei näy.
Ja näytti muuten että versio 27 kun kokeeksi asensin.
Vähån jäi epäselväksi että miksi hitossa tulee päivityksiä joka viikko, että mikä tuossa päivittyy ja kenen toimesta, etenkin kun ei ole sovellus, mutta ei sen väliä.
Nämä kolme sivustoa on niin epäilyttäviä, etten ole sinne hankkinut tunnuksia saati hyväksynyt mitään seurantavälineitä.
Viimeisin fakta-tsekkaus asiasta taisi olla tässä. Odotellaaan josko tulee uutta faktaa esille asiassa.ikliikuja sähköautot generaattorit on poistettu väärin perustein, koska on ensi kuussa tulossa koeajo 7100 km Kairoon, olisi pitänyt odottaa ja nähdä tulos tästä ajosta. Laitteet on ostettavissa sekä sähköauto että generaattori tapauksessa.
Mulla on selaimessa ollu jo vuosia adblock. Ei ole täälläkään yhtään mainosta.Kysymys, paljonko sivusto tienaa kun temun mainokset näkyvät täällä. Tuli juuri tissiliivimainos ohimolle ja ei nyt jaksaisi kiinnostaa. Oliko se niin että joku muu määrää teille mainokset täällä.
Kyllä mä haluan mainoksia nähdä ei silleen mutta jotain rajaa.Mulla on selaimessa ollu jo vuosia adblock. Ei ole täälläkään yhtään mainosta.
Ei ole adBlockia mutta en edes tiennyt että tälläkin sivustolla näkyy mainoksia. Minne lie joutuvat?Mulla on selaimessa ollu jo vuosia adblock. Ei ole täälläkään yhtään mainosta.
Näin tämän aavistelin. Temun sivuilla olen käynyt vaikken mitään tilannut ole. Vähän raskasta tämä on, jos ostan tänään poranterän tai edes katson sitä niin kaksi kuukautta tulee siitä mainoksia.Google adsensehän nuo tarjoilee, en valitse mainoksia itse. Googlella on tuossa jokin oma algoritminsä. Temu mainoksia en ole nähnyt itse, johtunee siitä etten ole sitä käyttänyt ikinä tai edes sivuilla käynyt. Amazonin mainoksia näkyy toisinaan sen jälkeen kun olen sieltä jotain kikkaretta etsinyt/tilannut
Ei riitä, pitäisi olla aivokuollut.Eli Tifo lopeta se tissiliivien googlaus niin loppuu tissiliivimainokset![]()