Eli vanha fh35, ihan ensimmäisiä mitä ikinä maailmalle tehty. Yli 10 vuotta pitkälti käyttöä. Toimii moitteettomasti, tai no 2kpl ulkoyksikön moottoreita kärvähtänyt vuosien saatossa.
Uutena puhalsi lämmitys täysillä pyynnillä +60 astetta tunnin kun oli maxsimilla puhalluksella, ulkona 16+. Jäähdytys oli uutena 3+ astetta mitä mitattiin aikanaan, samalla metodilla, puhallus täysillä ja pyynti 16+ astetta, tunnin vedon jäljiltä.
Nyt 35000 kwh myöhemmin tehty ensimmäinen huolellinen sisäyksikön purku ja puhdistus, oli täysin tukossa. Samassa yhteydessä uudet lämpö testit.
2026 vastaava 16 asteen ulkokeli ja max puhalluksilla 56+ astetta, ja jäähdytyksellä +9, suoraan pesun jäljiltä. Kuulostavatko vielä järjellisiltä asteilta ?
Lidl yleis mittari joka kalibroitu jääveteen mittarina.
Uutena puhalsi lämmitys täysillä pyynnillä +60 astetta tunnin kun oli maxsimilla puhalluksella, ulkona 16+. Jäähdytys oli uutena 3+ astetta mitä mitattiin aikanaan, samalla metodilla, puhallus täysillä ja pyynti 16+ astetta, tunnin vedon jäljiltä.
Nyt 35000 kwh myöhemmin tehty ensimmäinen huolellinen sisäyksikön purku ja puhdistus, oli täysin tukossa. Samassa yhteydessä uudet lämpö testit.
2026 vastaava 16 asteen ulkokeli ja max puhalluksilla 56+ astetta, ja jäähdytyksellä +9, suoraan pesun jäljiltä. Kuulostavatko vielä järjellisiltä asteilta ?
Lidl yleis mittari joka kalibroitu jääveteen mittarina.