Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Kerro sähköpostilla päivämäärä ja kellonaika milloin rahat oltava sulla tai rikosilmoitus seurauksena, ja tee myös se ilmoitus jos ei raha tule. Se on vähän turhan reilu tarjous noille mutta tuntuu toimivan.3 vkoa sitten sanoivat että kaupan peruutuksesta 2 vkon kuluessa palauttavat rahat, eipä ole näkynyt. Millähän niitä lähtisi uhkaamaan että tapahtuisi jotain. Oli kyllä viimeinen ultimate hankinta.
Petoksesta ja rikosilmoituksesta mainitsin, niin kyllä ne sit pienellä odottelulla palautui.3 vkoa sitten sanoivat että kaupan peruutuksesta 2 vkon kuluessa palauttavat rahat, eipä ole näkynyt. Millähän niitä lähtisi uhkaamaan että tapahtuisi jotain. Oli kyllä viimeinen ultimate hankinta.
Myyvätkö nuo luotollakin vai oliko aika silloin erilainen?Nää taitaa olla niin kieroja, että korkkikin avataan vasenkätisellä kierteellä? Itse ostin alkuoeräisestä ruuvipaaluja, ilmoitin, että maksan, kun ovat pihassa. Tavara tuli ja maksoin, kun kuorma tuli ovelle.
Minulla oli Pular ennestään olohuoneessa, ja viime marraskuussa tuli tuo 12 T-pro toiseen päähän taloa. TCL on yllättävän hiljainen Pulariin verrattuna. Asennus pienessä huoneessa ei ole optimaalinen ja käy katkoa. Alkuvuosi oli Turun puolessakin kylmä, mutta kumpikin pumppu hoiti hommansa. Minulla oli tosin öljylämmitys pakosta tukena kun kellarikerroksen pesutilatkin piti lämmittää. Mitään jäätymisongelmaa ei TCL:ssä ollut. Jäähdytystä en ole käyttänyt.Tekeekö tällä mitään..haen korvaavaa pumppua Gree Pularille, joka on äänekäs yms..työntää valtavasti vettä ulos. eli satasen toimittamattoman pumpun tilalle. Tehoakin sais olla enemmän:
ULTIMATE 12 T-pro R32 Arctic WiFi Inverter.
Miten veden määrä verrattuna Pulariin? Hyvältähän to kuulostaa..Minulla oli Pular ennestään olohuoneessa, ja viime marraskuussa tuli tuo 12 T-pro toiseen päähän taloa. TCL on yllättävän hiljainen Pulariin verrattuna. Asennus pienessä huoneessa ei ole optimaalinen ja käy katkoa. Alkuvuosi oli Turun puolessakin kylmä, mutta kumpikin pumppu hoiti hommansa. Minulla oli tosin öljylämmitys pakosta tukena kun kellarikerroksen pesutilatkin piti lämmittää. Mitään jäätymisongelmaa ei TCL:ssä ollut. Jäähdytystä en ole käyttänyt.
Kannattaa lukaista Aiwa TCL -ketjukin vaikka jutut muutaman vuoden takaa.
Onko kellään ymmärrystä noita ultin uutuuksista?
- Oksa
- Osio: Muut merkit (ILP)
Miten veden määrä verrattuna Pulariin? Hyvältähän to kuulostaa..
Meillä ei ole kummastakaan kertynyt mainittavasti jäätä alle, eikä ole mitään laastipaljuja käytössä.Täällä on yleensä lauhat talvet ja ehtii aina välillä sulaa. Maasto viettää sokkelista poispäin..Miten veden määrä verrattuna Pulariin? Hyvältähän to kuulostaa..
Aika heppoinen on tuokin, tuskin paljon tilanne paranee. Se 18-sarjalainen mieluummin, tai sit oikeasti joku tehokkaampi kone.Tekeekö tällä mitään..haen korvaavaa pumppua Gree Pularille, joka on äänekäs yms..työntää valtavasti vettä ulos. eli satasen toimittamattoman pumpun tilalle. Tehoakin sais olla enemmän:
ULTIMATE 12 T-pro R32 Arctic WiFi Inverter.