Ultimatemarketin tarjoukset

HelaKammo

Vakionaama
Nää taitaa olla niin kieroja, että korkkikin avataan vasenkätisellä kierteellä? Itse ostin alkuoeräisestä ruuvipaaluja, ilmoitin, että maksan, kun ovat pihassa. Tavara tuli ja maksoin, kun kuorma tuli ovelle.
 

jamseil

Aktiivinen jäsen
Parissa viikossa palautui satkun pumpun maksu kauppojen purusta. Kerran kerkesin muistuttaa vuosipäivän lähestymisestä.
 

Jimi

Jäsen
3 vkoa sitten sanoivat että kaupan peruutuksesta 2 vkon kuluessa palauttavat rahat, eipä ole näkynyt. Millähän niitä lähtisi uhkaamaan että tapahtuisi jotain. Oli kyllä viimeinen ultimate hankinta.
 

Lurkus

Vakionaama
3 vkoa sitten sanoivat että kaupan peruutuksesta 2 vkon kuluessa palauttavat rahat, eipä ole näkynyt. Millähän niitä lähtisi uhkaamaan että tapahtuisi jotain. Oli kyllä viimeinen ultimate hankinta.
Kerro sähköpostilla päivämäärä ja kellonaika milloin rahat oltava sulla tai rikosilmoitus seurauksena, ja tee myös se ilmoitus jos ei raha tule. Se on vähän turhan reilu tarjous noille mutta tuntuu toimivan.
 

jussi

Vakionaama
3 vkoa sitten sanoivat että kaupan peruutuksesta 2 vkon kuluessa palauttavat rahat, eipä ole näkynyt. Millähän niitä lähtisi uhkaamaan että tapahtuisi jotain. Oli kyllä viimeinen ultimate hankinta.
Petoksesta ja rikosilmoituksesta mainitsin, niin kyllä ne sit pienellä odottelulla palautui.
 

Jamboa

Jäsen
Nää taitaa olla niin kieroja, että korkkikin avataan vasenkätisellä kierteellä? Itse ostin alkuoeräisestä ruuvipaaluja, ilmoitin, että maksan, kun ovat pihassa. Tavara tuli ja maksoin, kun kuorma tuli ovelle.
Myyvätkö nuo luotollakin vai oliko aika silloin erilainen?
 
Back
Ylös Bottom