EC9 sähkön kulutusgalluppi

Helu

Jäsen
Maaliskuun kulutus 712kWh, hieman nostin jäähdytyksen rajaa kun parina päivänä yritti jo alkaa ilmalämpöpumpulla viilentämään, vaikka viileä ulkoilma itsessään riittää pitämään asunnon oikeassa lämpötilassa.
 

Skata

Vakionaama
Kuluvan vuoden pohjat, tuli sentään päivällä autoakin ladattua 😂
IMG_8168.jpeg
 

Helu

Jäsen
Suunta on oikea

Toukokuu 2026 sähkönkulutus 670kWh

Toukokuu 2025 sähkönkulutus 770kWh

mutta kyllä näitä asetuksiakin on hierottu!
 

Zoppeli

Jäsen
Huhtikuu 323,16 kWh
Toukokuu 230,12 kWh

2026 tammi-touko 4060 kWh

Hankala enää sanoa että mitä vie Nilan, kun on aurinkopaneelia, sähköautoa ja ilppiä 😆
 

Helu

Jäsen
Huomioitava myös, että toukokuu 2026 oli selvästi lämpimämpi kuin 2025

No selvästi ja selvästi, +3c näytti meillä...

Suurin muutos on ehkä siinä, että lattiaan ei mene enää lämmintä vettä kun ollaan plussan puolella. Jos joka kuukausi saa keskimäärin sen 100kWh pois 2025 luvuista, niin se on jo paljon kun 2025 kokonaiskulutus oli tasan 9000kWh
 
Back
Ylös Bottom