M
Metsola
Vieras
Vs: Fujitsu LEC-N käyttökokemuksia
Yoman, kuinka tiheään sulla tulee niitä sulatuksia noilla pakkasilla?
Mulla tuo pienempi pumppu tuntuu menevän kellosulatuksille -20 tienoilla ja ei tahdo enää jaksaa nostaa puhallusta isommalle lämmitysjaksolla vaan jää puhalteleen 2 nopeudelle.
Isompi pumppu taas tuntuu tekevän selvästi pidempiä lämmitysjaksoja puhallustakin riittää.
Se mitä ole seurannut niin isompi, kun menee sulatukselle on kenno ehtinyt mennä kuuraan, kun pienemmässä kenno on puhdas eli sulattelee aivan turhaan!
Yoman sanoi:-25 astetta ja omani ASYA12 käy ok. Sulatuksia on toki tiheähköön, mutta huone pysyy vielä +22 - +23 asteessa ok. Tosin pakotin lattiaan menovettä, kun laattalattiat käy viileäksi seinän vierustoilla. Kaikkiaan tosi hyvin toimii, ei minkäänlaisia jääongelmia ulkoyksikössä. Aloittaa sulatuksen kun kenno sopivasti jäässä. Puhallus on ollut koko talven AUTO-asennossa. Itse en näe mitään syytä, miksi pitäisi lähteä tuota mannelle laittamaan.
Yoman, kuinka tiheään sulla tulee niitä sulatuksia noilla pakkasilla?
Mulla tuo pienempi pumppu tuntuu menevän kellosulatuksille -20 tienoilla ja ei tahdo enää jaksaa nostaa puhallusta isommalle lämmitysjaksolla vaan jää puhalteleen 2 nopeudelle.
Isompi pumppu taas tuntuu tekevän selvästi pidempiä lämmitysjaksoja puhallustakin riittää.
Se mitä ole seurannut niin isompi, kun menee sulatukselle on kenno ehtinyt mennä kuuraan, kun pienemmässä kenno on puhdas eli sulattelee aivan turhaan!
, kun alkoi jo huolettaa miksi sulatukset ei tule. Molempien pumppujen kennot oli aivan tukossa, no sulatukset tuli sitten lopulta.