Ct-laitteita ei yksityisellä juuri ole, magneetteja sitten enemmän. Synlabilla suurin osa vanhoja romuja, isoilla sit kai romuista tuliuusiin ja kaikkea siltä väliltä.Kuvantamisella tarkoitin magneetti- ja tietokonetomografialaitteita.
Julkkarilla laitehankinnasta kitsastellaan prosessin kustannuksella. Tarvekin on vaativampi kuin yksityisellä, jossa kuvantaminen on enemmän rutiinitapauksiin.
Vähän niinkuin rivien välistä olisi sanottu, että kun jossakin on kostoverotus^3.14 ja talouslama ollut 18 vuotta, että voisiko liittyä toisiinsa.