Meillä Samsungin pesutorni, viitisen vuotta vanha.
Miettinyt samaa että pitäisi purkaa että saa sisältä pölyt pois kun sitä sinne aina kertyy ja jossain vaiheessa syttyy tuleen.
Purin Samsungin 2017 vuoden kuivausrummun atomeiksi että sain lämmönvaihtimen putsattua eli pestyä painepesurilla. Kone toimi, mutta ei kuivannut ja tuntui ettei ilma mennyt läpi lämmönvaihtimesta. Ei ollut vaikea homma ja nyt rumpu toimii taas kuin uusi. Suosittelen ihan tulipaloriskin takia, oma konekin oli aivan täynnä nukkaa.