Kuura kuvia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja markusj
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eli pellillä muoto ja siihen liimaa teltta patjan kontakti liimalla ja IF:mies suihkuttaa siihen silicoonia.
Nyt se on keksitty.
Kuka ilmoittautuu tekijäksi ka kuka kokkeilijaksi.
Mä en ainakaan jaksa innostua.
Mulla vedet 3kpl koneesta putoaa vaan koneen alle.
Ja haihtuu juhannukseen mennessä.

Eli pellillä muoto ja siihen liimaa teltta patjan kontakti liimalla ja IF:mies suihkuttaa siihen silicoonia.
Nyt se on keksitty.
Kuka ilmoittautuu tekijäksi ka kuka kokkeilijaksi.
Mä en ainakaan jaksa innostua.
Mulla vedet 3kpl koneesta putoaa vaan koneen alle.
Ja haihtuu juhannukseen mennessä.
Mielestäni täällä kokeiltu tietääkö @janti

Viimeksi muokattu:
Minulla on muovisen halkaistun IV-putken päälle liimattuna "telttapatjaa", eli umpisoluista solumuovimattoa. Ruiskin siihen 9 vuotta sitten myös silikonispraytä, mutta ei siitä mikään hanhenselkä tullut. Ja enää ei ole mitään jäljellä silikonista. Väli on niin ahdas, ettei käsittelyä pääse oikein uusimaan. Telttapatjan pintaan alkaa kyllä jääpatti kasvamaan, kun sulatusvettä alkaa tulla riittävän pieniä määriä kerralla oikein kylmällä. Pehmeästä alustasta pattia ei oikein saa revittyä irtikään ilman, että telttapatja kärsii. Sulattelemaan siis joutuu aina ajoittain. Ei siis mikään autuaaksi tekevä ratkaisu tämäkään. Lämmityskaapelia pitäisi olla riittävän tiuhalla lenkillä joka paikassa, mihin vesi valuu.

Setä ei ole kerännyt tämän kummempaa allensa eikä ympärilleen. Kuva on juuri äsken otettu. Merkille pantavaa on tuo lumen vähäisyys. Ihan nilkkurilla voi porskuttaa mistä vain.

IMG_6568.JPG

Takaisin
Ylös Bottom