Joko siellä kastellaan nurmikoita vai auto puunataan joka päivä?Helmikuu 2019 kokonaiskulutus 1030 kWh, vettä kului 17m3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joko siellä kastellaan nurmikoita vai auto puunataan joka päivä?Helmikuu 2019 kokonaiskulutus 1030 kWh, vettä kului 17m3
Pitää muuttaa liukuva 365vrk, niin huomioidaan karkauspäivä.ei.
Karkauspäivä pahentaa tilannetta

Vähän samat lukemat, 32kWh, mulla tuossa mittauksessa on maalämpö ja lämmönjako ja ohjaukset...onko sulla tuossa 25kWh:ssa mitä asioita, ei taida olla aurinkolämpö sähköt?josta lämpöön ja veteen 25 kWh
No se osuu sitten prikulleen 25kWh, kun mulla lattiakierto päällä aina laattalattioissa ehkä jollain 10W kesäaikana ja se tekee 7kWh/kesäkuu.MLP-kone ja tulistusvaraaja ja lämmityksen kiertopumppu, joka tosin on huililla kesän.
Mulla on tuo pesutilojen pumppu päällä mutta ei tässä mittauksessa, se käy 4 watilla aina ympäri vuoden.No se osuu sitten prikulleen 25kWh, kun mulla lattiakierto päällä aina laattalattioissa ehkä jollain 10W kesäaikana ja se tekee 7kWh/kesäkuu.
Tulistuspönttö on varmaan sulla 0kWh kesäkuussa kun oli senverran aurinkoista.
Aivan. Tarkennan kysymystä: että ei se varmaan keskiteho ole ollut kovimmilla pakkasilla?On se 2 talvee jo elänyt.
7,5 kW tulee kun varaajan alaosa on viilee.
Lähellä oli mutta harmiksi pumppu otti muutaman startin, sinulla sitten nolla starttii...Lämpöpumppu otti 10 kWh ja tuotti 8 kWh Elokuun aikana, tähän ei muut kykene
Katsotaan miten keväällä käy auringon kanssa kun pidän varaajan pumpulla lämpimänä. Vähemmän tulen saamaan auringosta mutta en usko eron olevan isoTuo aurinko antaa aika hyvän määrän energiaa. Ei mitenkään mitätön energianlähde tuokaan ole. Vielä jos saisit ajettua kaiken lämmön talteen niin yli 4MW tulisi että helähtää.
Yllättävän pienet erot kulutuksissa tammi-helmi -20 ja tammi-helmi -21, vain 417 kWh eli vajaa 50 euroa.
Luulin eron olevan isompi
Kyllä nyt menee tiukalle tuo kymppi.
Olen (sähkö)saunonut nyt hieman enemmän ja tottunut siihen joten siitäkään ei pysty tinkimään![]()
Juu kohtuudella jäi eroa, 212kWh jäi 2kk eroksi tammi-helmikuu välille -20<>21.Yllättävän pienet erot kulutuksissa tammi-helmi -20 (lämmitystarveluvut 447 ja 479) ja tammi-helmi -21 (lämmitystarvel. 660 ja 665), vain 417 kWh eli vajaa 50 euroa.
Luulin eron olevan isompi