Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
12 m2 tasokeräimiä ja Resol pumppuyksikkö. Resol tekee myös käppyrää ja laskee tuotot kunhan siihen saa syötettyä virtauksen, itse olen kalipeerannut sen pollucomilla.Minkälaiset keräimet, pumppuyksikkö sekä ohjain pököllä oli? Ei osunut silmään itselläni.
Kiitoksia! Resol olikin itselleni uusi tuttavuus! Eli etsistekelen juurikin ohjainta, mistä sais jotain dataa ulos ja näissä rajapinta näkyy olevan vbus.12 m2 tasokeräimiä ja Resol pumppuyksikkö. Resol tekee myös käppyrää ja laskee tuotot kunhan siihen saa syötettyä virtauksen, itse olen kalipeerannut sen pollucomilla.
Kuvissa tämänhetkinen tilanne
Nää resolit on nyt yhdeksättä vuotta käytössä. Yhtään ongelmaa ei ole ollut.Kiitoksia! Resol olikin itselleni uusi tuttavuus! Eli etsistekelen juurikin ohjainta, mistä sais jotain dataa ulos ja näissä rajapinta näkyy olevan vbus.
Täytyypä tutustua enemmän. Mallejakin tuntuu olevan jokunen kuitenkin.
Kesäkuu-22 kokonaiskulutus 486 kWh. Aurinkolämpöä tullut 801 kWh ja se on aivan liikaa, pitää jo keksiä mihin sitä oikeen voi käyttää. 8 vuotta haaveilin kahden ison koivun kaatamisesta ja nyt ne on poissa, ja aurinkolömpöä tulee nyt 11 tuntia vuorokaudessa ilman taukoa. Uskomatonta että varaajan ollessa 90 asteinen aurinko lämmittää sitä vielä lisää, on se ihmeellinen pallo
Vuoden alusta aurinkolämpöä tölkitetty 2326 kWh
Ei ole kk-dataa kesäkaudelta, viimeinen merkintä Huhtikuun viimeiseltä päivältä.Minkähän verran se MLP kulutti ja tuotti ?
Ostosähköä 622kwh ja tuosta jos ottaa pois ja MLP kulutuksen niin jää elämisen sähköt joka ei ole kuin 472kwh.Huhtikuu-23 kokonaiskulutus 622 kWh josta MLP käytti 150kWh 3,8 copilla. Aurinkovoimala tuotti 555 kWh.