Nyt näyttää pahalta-MTV:n kanavat voivat katketa Elisan asiakkailta

HiTec

Eipä turhia höttyillä :)
Pakkokos noita on suorana katsella. Nauhalle vaan ja katselee jälkeenpäin, itselle sopivampaan aikaan ja samalla pääsee näpsästi myös pomppimaan mainosten ohi. Nou hätä :hattu:

grendy

Vakionaama
Kyllä se MTV itseään jalkaan ampuu jo antaa tuon tapahtua. Telkkarilla kuitenkin (ainakin legacy-telkkarilla) on ideana näkyä mahdollisimman monella, jotta saadaan katsojia. Vaikea saada katsojia jos kaikilla ei näy kanavat.

kotte

Hyperaktiivi
Kyllä se MTV itseään jalkaan ampuu jo antaa tuon tapahtua. Telkkarilla kuitenkin (ainakin legacy-telkkarilla) on ideana näkyä mahdollisimman monella, jotta saadaan katsojia. Vaikea saada katsojia jos kaikilla ei näy kanavat.
Samalla, kun säilyy mahdollisuus katsella kanavia enemmän tai vähemmän jälkikäteen niin, että pääsee hyppimään mainokset ylitse (viitaten IS:n uutiseen)?

Ton1A

Vakionaama
Mä tuossa taannoin irisanoin Lounean valokuitu-TV:n, kun antennista kerran tulee kaikki samat kanavat HD-laadulla. Bitratesta ehkä antenni, tinkii?

Ainakin DNA:n DNA Viihdeboksi on siitä kiva, että minkä tahansa menossa olevan ohjelman katselun voi aloittaa alusta kesken kaiken, ja hyppiä mainosten yli. Nyt sitten on tullut myös toiminto jolla osasta kanavia voi katsoa vanhaa tallennetta sellaisesta tulevasta ohjelmasta joka on jo näytetty lähiaikoina.

kotte

Hyperaktiivi
Ainakin DNA:n DNA Viihdeboksi on siitä kiva, että minkä tahansa menossa olevan ohjelman katselun voi aloittaa alusta kesken kaiken, ja hyppiä mainosten yli. Nyt sitten on tullut myös toiminto jolla osasta kanavia voi katsoa vanhaa tallennetta sellaisesta tulevasta ohjelmasta joka on jo näytetty lähiaikoina.
Muistuttaa Elisa viihteen palvelua, josta en ainakaan ole itse huomannut mahdolliseksi uusintojen automatiikkakatselua (sen sijaan meneillään olevat ohjelmat voi panna itse äänitykseen ennen niiden loppua ja katsoa välittömästi alusta lähtien haluttaessa hyppien yli mainokset samaan tapaan; lisäksi ainakin jotkin ohjelmat näköjään äänitetään automaattisesti niin, että niitä voi katsella saman vuorokauden aikana, vaikka olisivat jo loppuneetkin).

moti

Aktiivinen jäsen
Nelosen HD taisi olla kans takavuosina välillä pois antennijakelusta kun oli hintaerimielisyyksiä?

Itsellä tulee Elisan kuitu ja CAT6 TV:n viereen. Olen tarjonnut että voisin maksaa peruskanavista bitraten takia 5€/kk mutta haluavat jotain 15€/kk niin edelleen haravassa ollaan. FM-antennikin löytyy vaikka ei sitä tule kuunneltua…

Ton1A

Vakionaama
Nelosen HD oli ensimmäisenä antennijakelussa, sitten se lähti pois ja palasi vasta sitten kun kaikki muut pääkanavat olivat olleet jo hyvän tovin HD-jakelussa.

Lounea veloittaa 8,05 €/kk kaapeli-TV:stä, sillä näkyy samat HD-kanavat kuin antennissakin. Irtisanoin, kun näkyvät nykyään antennillakin.

LosD

Aktiivinen jäsen
Mä tuossa taannoin irisanoin Lounean valokuitu-TV:n, kun antennista kerran tulee kaikki samat kanavat HD-laadulla. Bitratesta ehkä antenni, tinkii?

Sama. Antenni katolla ja sieltä näkee vähäiset tv ohjelmat mitä katsoo

pamppu

Hyperaktiivi
Itsellä tulee Elisan kuitu ja CAT6 TV:n viereen. Olen tarjonnut että voisin maksaa peruskanavista bitraten takia 5€/kk mutta haluavat jotain 15€/kk niin edelleen haravassa ollaan. FM-antennikin löytyy vaikka ei sitä tule kuunneltua…
Maxivisionin peruspalvelu 6,90/kk ihan mihin hyvänsä nettiyhteyteen. Sisältää vapaat kanavat ja jonkun ylimääräisen kanavan.

Jule

Vakionaama
Saakeli kun ei yhtään osaa arvata paljonko MTV joutuu elisalle tuosta jakelusta maksamaan. Olisi todella mielenkiintoista tietää millaisia rahoja noissa ktv lähetyksissä liikkuu.

Back
Ylös Bottom