Ainakin minun monoblocissa se kierto on n.830l/h, enkä ole sille löytänyt säätöä.Saakos tuosta panasta odotusajan vesikiertoa jollain säädettyä?
Nyt lisäkortin kanssa kierto pysähtyy kokonaan booster tank kytkennässä kun kompura pysähtyy.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainakin minun monoblocissa se kierto on n.830l/h, enkä ole sille löytänyt säätöä.Saakos tuosta panasta odotusajan vesikiertoa jollain säädettyä?
Mitä nyt itse tuossa asennusta katsoin, niin niitä antureita todellakin kannattaa eristää. Nehän oli aivan paljaana. Asentajalle mainitsin asiasta ja sanoin eristäväni ne jälkikäteen, niin laittoi itse eristettä niihin.Tuonne sensorikalibrointi-menuun pääsee return-enter-right nappuloita pitämässä pohjassa, kun pumppu on pois päältä. Sensoreita voi myös ehkä eristää vähän paremmin. Pumpun kulutus lukemiin kannattaa ehkä myös suhtautua hieman varauksella. Oma 16kw pumppu kellotti 9kw kulutuslukemia kovimmilla pakkasilla, minkä ei kaiketi pitäisi ilman lisävastuksia olla mahdollista.
Mikä on tuo sinun positiivinen kokemuksesi hitazista?Mitä nyt itse tuossa asennusta katsoin, niin niitä antureita todellakin kannattaa eristää. Nehän oli aivan paljaana. Asentajalle mainitsin asiasta ja sanoin eristäväni ne jälkikäteen, niin laittoi itse eristettä niihin.
Lämmönvaihtimen toinen puoli myös aivan paljaana. Pitää liimailla armaflex-mattoa sisälle ja vielä lisää eristettä vesipuolen putkiin. Positiivinen kokemus Hitachin vesipuolen eristyksestä, joten pakko tuotakin vielä lisäeristää.
Se lähtevän veden anturi siellä vastus-säiliön kyljessä on melkein kiinni ulkopellissä ja näyttää pahasti väärin.Nehän oli aivan paljaana.
Koska kovalla pakkasella antureiden lukemat näyttää useita asteita väärin, joten eristämällä tuostakin ongelmasta selviää. Samoin lämpöhäviöt pienenee merkittävästi, kun ei ole paljasta rautaa vesilinjoissa suoraan kylmän ulkoilman kanssa yhteydessä. Tuo eristäminen vaikuttaa samalla myös lämmityskäyrään, kun antureilta saa oikeaa dataa.Mikä on tuo sinun positiivinen kokemuksesi hitazista?
Mitäs nyt en tajunnut, vai miksi en pääse tuonne valikkoon?Tuonne sensorikalibrointi-menuun pääsee return-enter-right nappuloita pitämässä pohjassa, kun pumppu on pois päältä.
Kokeilin useamman kerran ja kyllä tuon tekstin jälkeen pitäisi tulla valikot jossa kalibrointi on yhtenä.Näytössä lukee Noudetaan tietoja tms.
Joo ei mene mulla tuon jälkeen mihinkään valikkoon, vaan palaa takaisin tuohon "kone sammutettuna"-näyttöönKokeilin useamman kerran ja kyllä tuon tekstin jälkeen pitäisi tulla valikot jossa kalibrointi on yhtenä.
2. Liitä CN-COMM (YLW -liitännästä (valinnaisessa piirikortissa) tulevaan johtoon jatkojohto ennen kuin kytket sen CN-CNT (WHT) -liitäntään pääkortissa.
Ei tarvitse. Pumppu löytyy vilpistä.Tarvitseeko erillistä kiertovesipumppua pyörittämään vettä varaajan ja vilpin välillä?