No tuo on taas näitä.. ainakaan Laakkosella ei bemareita turhaan näin vaikeasti huoleta, siellä lienee enempi Härski Hartikaisia jos työkavereiden kokemuksia bemarin huollosta kuuntelee. Kiukkuisin oli se jonka bimmeri meni limp-modeen muutama kilsa jarrupalojen sikakalliin vaihdon jälkeen - paloille tulevat anturijohdot poikki kun ne oli laitettu väärää kautta..
On varmaan liikkeitä missä homma tehdään sinnepäin ja sellaisia missä ne tehdään justiinsa. Kuvat on kaveri lähettänyt duunistansa ja asiakkaan autosta. Jos meinaavat pärjätä muiden puristuksessa niin hommat on tehtävä justiinsa, oli se sitten renkaavaihto tai joku muu. Kilpailevat siis Laakkosten, Autokeskusten yms kanssa.
5-srj:ssa johdot menee helposti poikki. Vanteen ja satulan väliin ei jää paljoa väliä. Itselläkin noin 5mm 17" talviekiekkojen kanssa. Omakohtaista kokemustakin löytyy tuosta että johdot on poikki. Ja viimeviikolla naureskelin kaverin autolle kun siinä oli sama juttu. Oli vaihtanut palat itse.