Mites siinä korkeapaine käyttäytyy, kun yrität pyytää kuumaa? Ja kuumakaasun lämpö?Juu todennäköisesti olen mennyt ansaan ja väärään suuntaan tässä tai olen yrittänyt korjata rikkinäistä kompuraa näillä muutoksilla. En edes muista onko täällä mainintaa mutta talvella vähän kun pumppu oli vielä testivaiheessa niin se kiinan ohjain oli seonnut ja niben kompura pyörinyt yöllä ilman säätöä jolloin olin varma että nyt on kompura entinen mut ei ollut lämmitysköytöllä mitään ongelmaa ni luulin et ei ollut mitään käynyt, sitten kun kelit lauhtuivat ja sähkö halpeni niin käyttövesi kokeilu ei toiminut enkä osannut yhdistää vikaa kompuraan, voihan olla et olen väärässä vieläkin.
Mullahan oli joskus reilu 10v sitten testissä yks märkää ainetta saanu Copelandin scrolli. Sehän ei oireillu muuten ku et yläpainetta jäi inan puuttumaan ja kuumakaasun lämpö vaan nousi. Avattuna siitä paljastu kavitoinnin syömät pinnat scrollissa ja siinä yläpään vapaakiertovenassa. Osa aineesta jäi vaan pyörimään siihen kompuraan, vaikka pääosa lähtikin eteenpäin.