Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huonona puolena sitten käynnistyvyys, aina saa kiskoa vähintään 4-5 kertaa ja kevään ekalla startilla 10 kertaa.
Laitetaan tälle Izylle jatkoa.... (olikin valmistettu 2002)Mutta sen jälkeen alkoi outo käyttäytyminen. Hetken käytyään sammahti.
Mistäköhän tässä pitäisi etsiä vikaa?
Tuo kumitutin tuntuma ja pumppausääni ovatkin vähän hassut verrattuna aiempiin koneisiin. Eli pitänee vaihtaa se, kiitoksia!Ryypystä tai pikemminkin sen puutteesta. Vanhoissa strattoneissa on kumitutti josta painamalla saa ruiskaistua polttoainetta sinne männän päälle, ei tartte tulppaa irroitella. Ajan myötä vanha tutti kovettuu, etenkin jos käyttää etanolibensoja. Ei maksa monta euroa pienkonekorjaamolla tuo.
Onpahan harvinaisen huono tuo uusi ruohonleikkuri, Jonsered LM2146. Briggs&Strattonin kone ei jaksa käydä kuumana vaan sammuilee ja ei suostu lähtemään käyntiin ennen jäähdyttelyä.
Ei ole minullakaan ryyppyä, kone on se isoin missä venttiilit sylinterinkannessa ja klipossa kiinni.Tuossa ei edes ole mitään erillistä ryyppytuttia tms, sen kun vaan nykäistään narusta.
No et, autot kulkenut jo vuosia sähköllä, mutta sähköajoleikkuri maksaa senverran paljon että polttoainesäästöllä ei ainakaan pysty perustelemaan sellaista. Melun sillä saisi pois. Muunnossarjojakin on B&S koneille saatavilla mutta ainakin viimeksi kun katsoin niin aika tehoton ja joillain Yellowtop akuilla toteutettu.Taas on se aika että ruohokoneet kaivetaan esiin. Olenko ainut jolla on enää polttisleikkuri?
Olen koittanut ulkoistaa ruohonleikkuun tyttärelle, se onnistuu melko harvoin ja on silloin minulle melko kallista.Ajettavan suurin etu on, että koko duunin saa "ulkoistettua".
Ihmettelen, miten täälläkin ruoho vihertää ihan kunnolla vaikka on ollut pirun kylmää. Vettä toki on tullut aina välillä, mutta hyvin vähän oikeasti lämpimiä päiviä.Olen koittanut ulkoistaa ruohonleikkuun tyttärelle, se onnistuu melko harvoin ja on silloin minulle melko kallista.
Kesä on täällä tulossa 2-3 viikkoa etuajassa, ruoho kasvaa jo ja puissa alkaa olla lehtiä
Et todellakaan, itse hankin polttis leikkurin pariviikkoa sitten. Takuuta jäljellä vuosi ja kun hain niin lähto laakista käyntiin. Akku kone oli myös vaihtoehtona mutta kolminkertainen hinta hillitsi himoja.Taas on se aika että ruohokoneet kaivetaan esiin. Olenko ainut jolla on enää polttisleikkuri?
Juu naapurilla akkukone ja pitää ihan PER*****llistä meteliä tänään veti sillä koko pihan ja aikaa siihen meni 6h ;( . Harmitta toi möykkä ihan sanonko miten. Muutaman vuoden vedelly tollaKyllä sähköleikkuristakin ääntä lähtee.
Onko siinä korkeampi taajuus vai mikä on ongelma?Juu naapurilla akkukone ja pitää ihan PER*****llistä meteliä tänään veti sillä koko pihan ja aikaa siihen meni 6h ;( . Harmitta toi möykkä ihan sanonko miten. Muutaman vuoden vedelly tolla
En tiedä onko korkeampi taajuus,. Mutta pitää meteliä(omaan korvaan) enemmään kuin sen vanha polttariOnko siinä korkeampi taajuus vai mikä on ongelma?
En ole tainnut kuulla koskaan, sellaista töpselimallia muistaakseni kuullut ja piti vaan sirinää, vai muistanko väärin?En tiedä onko korkeampi taajuus,. Mutta pitää meteliä(omaan korvaan) enemmään kuin sen vanha polttari
En tiedä onko korkeampi taajuus,. Mutta pitää meteliä(omaan korvaan) enemmään kuin sen vanha polttari
10 vuotta vanha aloitus, hyvä kylläkin, mutta eihän kukaan vedä enää leikkureita käyntiin kun kaikkilla on patterivermeet ja lataus paneleilla, vai?