Enpä juuri mutta en toisaalta tänä vuonna ole vielä kaupallista laturia tainnut kokeillakkaan. Tuntuu vieläkin ihan uudelta jutulta kun laturille menee.Käyttääkö kukaan tägejä enää? Minulla on kyllä useampikin mutta en muista milloin olisin käyttänyt.