Sähkön tarjoushinta NYT! - Keskustelut ja tarjoukset

janti

Moderaattori
Ylläpidon jäsen
No net pomppasikin isosti eli +1 c/kWh :oops:
Reippaasti sitteen vaan nosto lähes tuplana kehiin... :p

1781703776576.png
 

ekomies

Pakkastalvea odotellessa...
Johan on pomppu hinnassa. 3,79 c/kWh lisää verrattuna siihen, kun helmikuussa aloittelin. Käytännössä maksaisin nyt 7 c/kWh hintoja kv-sähköstä, eli tuplaantuisi nykyiseen keskiarvooni.
Ei hyvä. Taidanpa harkita kiinteähintaista seuraavaksi.
 

Husky

Hyperaktiivi
Johan on pomppu hinnassa. 3,79 c/kWh lisää verrattuna siihen, kun helmikuussa aloittelin. Käytännössä maksaisin nyt 7 c/kWh hintoja kv-sähköstä, eli tuplaantuisi nykyiseen keskiarvooni.
Ei hyvä. Taidanpa harkita kiinteähintaista seuraavaksi.
Yhteiskunnassa vallitsee hyväksyntä halpojen hintojen poistolle joten pösäsidonnaiset hinnat nousevat. Eikä viime tammikuun tappohinnat nostaneet mitään mölyä, joten ne lasketaan tulevassa hinnoittelussa hyväksytyksi myös.

Eli kiinteä ja nopeasti on oikea ratkaisu.
 

ekomies

Pakkastalvea odotellessa...
Yhteiskunnassa vallitsee hyväksyntä halpojen hintojen poistolle joten pösäsidonnaiset hinnat nousevat. Eikä viime tammikuun tappohinnat nostaneet mitään mölyä, joten ne lasketaan tulevassa hinnoittelussa hyväksytyksi myös.

Eli kiinteä ja nopeasti on oikea ratkaisu.
Kv-soppari voimassa elokuun alkuun. Nyt kun ei tarvitse lämmittää, odottelen OL3:n huollon vaikutusta hintoihin.
Se ei pelaa joka pelkää. :)
 

-Teme-

Vakionaama
Elokuussa alkaa kv soppari, ei saanut siirrettyä syyskuulle vaikka yritin. Toivotaan että elokuussa on riittävästi aurinkoa että saa kulutuksen tapettua taivaalta tulevalla energialla
 

hamu

Aktiivinen jäsen
Äkkiseltään mietittynä vaikuttaa sähkönmyyjän kannalta erittäin hyvälle liittymälle. Jos haluaa vakuutusliittymän ottaa, niin sitten kerralla kiinteä tai oikein rohkelikoille KV-sopimus.
 

Espejot

Hyperaktiivi
Vois kuvitella että ihmiset osaa - ainakin kun ollaan alan foorumilla - pistää energia asiat kuntoon ilman että joka vuosi täytyy arpoo liittymän vaihtoon liittyvien asioiden kanssa. Eikä vaadi rohkeutta ollenkaan, vain pitkäjänteisyyttä.
 

ML

Vakionaama
Louna Nero
katso liitettä 116326

Seuraavat 24kk mennäänTurkuEnergian TPK-sopimuksen kanssa, päivä 9,35snt/kwh yö 6,41snt/kwh perusmaksu 3,49€/kk sinne 7,5snt/kwh hinta muodostuu, vanhan vastaavan mukaan, joka oli vähän kalliimpi,kuin uusi joka alkaa 1.9.2026
 

-Teme-

Vakionaama
Seuraavat 24kk mennäänTurkuEnergian TPK-sopimuksen kanssa, päivä 9,35snt/kwh yö 6,41snt/kwh perusmaksu 3,49€/kk sinne 7,5snt/kwh hinta muodostuu, vanhan vastaavan mukaan, joka oli vähän kalliimpi,kuin uusi joka alkaa 1.9.2026
Aika heikot tarjoushinnat saaneet neuvoteltua. Joku 6.41+KV olisi ollut siedettävä, jos 6-7kk aikana saa kaiken energian paneeleista ja varattua myös yön ajaksi akkuun.
On tuo kuitenki parempi kuin se 28snt kiinteä 4vuotta sitten
 

pökö

Kaivo jäässä
Seuraavat 24kk mennäänTurkuEnergian TPK-sopimuksen kanssa, päivä 9,35snt/kwh yö 6,41snt/kwh perusmaksu 3,49€/kk sinne 7,5snt/kwh hinta muodostuu, vanhan vastaavan mukaan, joka oli vähän kalliimpi,kuin uusi joka alkaa 1.9.2026
Kyllä tuon kanssa voi elää, varmaan halvemmasta päästä-diili tällä hetkellä, yöhön vaan koittaa painostaa kulutusta..

Juuri lueskelin Helenin "ennustetta" ja siinä todettiin ensi talvesta tulevan kalliin kun vesivoima on silloin vähissä.
 

rawpower

Aktiivinen jäsen
Kyllä tuon kanssa voi elää, varmaan halvemmasta päästä-diili tällä hetkellä, yöhön vaan koittaa painostaa kulutusta..

Juuri lueskelin Helenin "ennustetta" ja siinä todettiin ensi talvesta tulevan kalliin kun vesivoima on silloin vähissä.
6kk 6,99snt kiinteä vaikuttaa oikein hyvälle tulevalle talvelle. Heinäkuun alussa pitäisi tulla sopimusvahvistus sähköpostiin. Sitä odotellessa.
 

puuteknikko

Vakionaama
6kk 6,99snt kiinteä vaikuttaa oikein hyvälle tulevalle talvelle. Heinäkuun alussa pitäisi tulla sopimusvahvistus sähköpostiin. Sitä odotellessa.
Samaa odottelen. Itsellähän on Helenin soppari alla, ja väittivät asiakaspalvelun chatissa, ettei uusi sopimus voi tulla siksi voimaan mutta ei sieltä ole mitään kirjallista hylkyäkään vielä tullut.
 

tet

Hyperaktiivi
Saas nähdä millaisia hintoja talvi tuo tullessaan kun kesälläkään ei ole halpaa.

Mikä on halpaa, siitä lienee jokaisella oma käsityksensä. Viimeisen viikon keskihinta on 2,24 c, viimeiset 2 vko 3,86 c, viimeiset 30 vrk 5,23 c. Minusta nuo eivät ole kalliita mikään. Tuo 30 vrk keskihinta on vähän siinä ja siinä, että onko varsinaisesti halpa kuitenkaan. Kallis se ei silti ole.
 
Back
Ylös Bottom