Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
"Nyt saat sopimuksen tarjoushintaan! Vain 24.10. asti.Mainosbannerista bongattua.
Täytyy tunnustaa, että kyllä silloin pari vuotta sitten itselläkin mieli harhaili noissa 28 c/kWh soppareissa kun töistä tullessa olohuoneen mittari näytti 14,9 lämmintä ja pörssihinta 70 c/kWh. Onneksi kuitenkin maltoin mieleni.Näin se muttuu 1.11.2024 n. 20c pudotus/KWH
Hyvä että muuttuuNäin se muttuu 1.11.2024 n. 20c pudotus/KWH
No, valtio silloin auttoi meitä niin pörssiläisiä,kuin määräaikaisia sopimuksia tehneitäTäytyy tunnustaa, että kyllä silloin pari vuotta sitten itselläkin mieli harhaili noissa 28 c/kWh soppareissa kun töistä tullessa olohuoneen mittari näytti 14,9 lämmintä ja pörssihinta 70 c/kWh. Onneksi kuitenkin maltoin mieleni.
Tänään viimeinen ryöstöhinta päivä vähän yli 29snt/KWh oli keskihinta tänä aamuna.Hyvä että muuttuu
ALV lisää tuohon ja hinta on 9,9145snt/kWh.Helenin ennuste sähkön hinnaksi Q1 7.9snt/kWh, tuosta sitten kulutusvaikutuksella kohtuullisen iisisti -1.5 snt/kWh
Tuo on 1snt/kWh matalampi kuin 2024Q1 hinta oli (8,977snt/kWh)
no pahus... en huomannut tuota alvin puuttumistaALV lisää tuohon ja hinta on 9,9145snt/kWh.
Ei siellä olekkaan, sinne täytyy soittaa. Itse notin sieltä aurinkomyyntisopparin.Moro
Kiitos ehdotuksesta mutta en oikein ole sisäistänyt tätä kulutusvaikutusta näissä sähköspooareissa.
En löytänyt tota PKS:n aurinkomyyntisoppria että olisin sitä saanut vertailla.
Varmaan aika pyöreesti sentin tai enemmän oli myös tän vuoden Q4 hinta vrt viime vuoteen. Että jotain maagista on tapahtunut että sähkö taas maksaa enemmän vaikka lehdet huutavat, että sähkö on halvempaa.no pahus... en huomannut tuota alvin puuttumista
Tuntuu aika uskomattomalta että ois sentin korkeampi keskihinta Q1 kuin vuosi sitten, Q2 arvio näyttää olevan marginaalisesti matalampi 4,769snt/kWh kuin tän vuoden jakso oli (4,966)
Paljonko se tämän vuoden Q4 hinta tulee olemaan? Oma kristallipallo on vähän himmeäVarmaan aika pyöreesti sentin tai enemmän oli myös tän vuoden Q4 hinta
Lukitushinnat siis PKS:llä, eli futuurit.Paljonko se tämän vuoden Q4 hinta tulee olemaan? Oma kristallipallo on vähän himmeä
Cheap Energy on ensimmäinen kuukausi 7.58snt/kWh ja 0€ kuukausimaksu.Ja tällainenhan sieltä nyt tuli. Pitäkööt tunkkinsa.
Peruslinjaa joo. Kokkolan energian 6kk kamppanja 7,8snt/kwh soppari päättyy 27.1-25 jonka jälkeen jatkuu pörssillä automaattisesti mikäli ei jatkoa tee. Lupasivat toki heittää jatkotarjouksella vuodenvaihteessa. Uskoisin että 6kk jatkotarjous vois olla jotain tyyliin 9,5 snt/kwh. Ei tuo jatko pörssilläkään poissuljettu ole, sen verran maltillista hinta on siellä ollut nyt.Peruslinjaa
Valitse sinulle sopivin sähkötuote
www.korpelanvoima.fi
jahas että päättivät sitten aletaa hintaa kun ite nappasin ton 8,39snt hintaan! Mitenkäs kun toi on toistaiseksi voimassaoleva niin nyt kun 14vrk perumisaika on mennyt jo ohi, niin pitääkö mun irtisanoa toi nykyinen vai mitä pitäis tehdä että saisin ton 7,58 hinnan?Cheap Energy on ensimmäinen kuukausi 7.58snt/kWh ja 0€ kuukausimaksu.
Nappasin tuon Tammikuuksi kun Väreen 3kk sopimus näyttää vaan kallistuvan.
Onnistuukohan asiakaspalvelun kautta päivittää sopimusta kun ei ole vielä alkanut?jahas että päättivät sitten aletaa hintaa kun ite nappasin ton 8,39snt hintaan! Mitenkäs kun toi on toistaiseksi voimassaoleva niin nyt kun 14vrk perumisaika on mennyt jo ohi, niin pitääkö mun irtisanoa toi nykyinen vai mitä pitäis tehdä että saisin ton 7,58 hinnan?![]()

Tuo ei ole paneelitaloudessa välttämättä ollenkaan hullumpi tarjous, jos haluaa mielenrauhaa ja ei pysty väistelemään hintapiikkejä.Lumme 8,59 ja 1. vuosi ilman kk-maksua
Mitähän toi "alkaen" mahtaa tuossa tarkoittaa?
Näyttää edelleen siltä, et oon oikeen tyytyväinen siihen ottamaani 7,9sent kiinteään.
Jos jompikumpi voittaa keskimäärin 2c/kWh vuoden jokaisena tuntina, niin tarkoittaa se 10MWh vuosikulutuksella kokonaista 200€ vuodessa... jne.minä olen taasen pörssisäköön tyytyväinen kun hinta on aina oikea ja kokonaisedullisin eikä tavitse kikkailla noiden tarjousten kanssa
Minä taas olen tällä hetkellä tyytyväinen, että meillä on kahden vuoden kiinteäminä olen taasen pörssisäköön tyytyväinen kun hinta on aina oikea ja kokonaisedullisin eikä tavitse kikkailla noiden tarjousten kanssa
minä olen taasen pörssisäköön tyytyväinen kun hinta on aina oikea ja kokonaisedullisin eikä tavitse kikkailla noiden tarjousten kanssa

Jos jompikumpi voittaa keskimäärin 2c/kWh vuoden jokaisena tuntina, niin tarkoittaa se 10MWh vuosikulutuksella kokonaista 200€ vuodessa... jne.
Onko se merkittävää, ei mielestäni, saman voi säästää aika helposti muillakin pienillä tempuilla ja valinnoilla.
Kokonaisedullisin?
Minulla on ollut "hybridi" eli hintakiinnitetty kulutusvaikutuksellinen sopimus nyt vuoden ajan, ja kyllä se puhtaan pörssin pieksi viidelläkympillä.
Kolmena kuukautena voittaja oli hintakiinnitetty, ja yhdeksänä kuukautena niukin naukin pörssi.
Aika halpa vakuutus, mielestäni, kun tuli rahaa takaisin päin![]()
Kokonaista 0,55€/päivä tai 17€/kk , ei missään nimessä merkittävä väärin valinneellekaan, eikä saa valita väärin.Se on jo todella merkittävä säästö köyhtyvälle kansalle.
Siitä voi riippua saako pötyä päytään riittävästi taikka tarpeelliset lääkkeet ostettua.
Ja jos vielä voi muualtakin niitä satasia ja kymppejä säästää, niin aina vain paranee.
Sähkohommat on ehkä turhin asia johon maksaa vapaaehtoisesti ylimääräistä. Parempaakin käyttöä rahalle löytynee jokaiselta.

Yleensäkin ne jotka eniten ruikuttavat köyhyydestään, käyttävät rahansa typerimmin.Paljon turhempiakin paikkoja tuhlata löytyy, tupakki nyt ekana mieleen.
Kokonaista 0,55€/päivä tai 17€/kk , ei missään nimessä merkittävä väärin valinneellekaan, eikä saa valita väärin.
Paljon turhempiakin paikkoja tuhlata löytyy, tupakki nyt ekana mieleen.