Tietenkin sähköyhtiön kannattaa nyt myydä pitkiä määräaikaisia sopimuksia kun hinta on korkealla.
Ja samalla pelotella, että kohta ei saa enää alle 10 sentin kilowattituntia
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tietenkin sähköyhtiön kannattaa nyt myydä pitkiä määräaikaisia sopimuksia kun hinta on korkealla.
Taitaapi olla Helenin tuote tuo.Onpa ilmainen soppariMulle kans!!!
Näköjään 2,82 €/kk + 6,13 snt/kWhLähes samaan hintaan saa 1.12. voimaan tulevan hinnoittelun mukaan Kokkolan energian toistaiseksi voimassa olevan sopparin. Siinä kk-maksu 2,8€/kk ja energia taisi olla luokkaa 6,25 snt/kWh.
Näköjään 2,82 €/kk + 6,13 snt/kWh
Lumpeella taitaa olla mallia 24kk+24kk eli kahden vuoden päästä voi halutessaan jatkaa samalla hinnalla.Alkaa olla tarjouksissa todella pitkiä määräaikaisia soppareita. Kävin huvikseni katsomassa, mitä Lumme tarjoaisi ja 4-vuotinen sopimus tuli koneen ehdottamana.
katso liitettä 74064
Todella hyvä sopimus. Tuommoista ei taida löytyä netin kautta kilpailuttamalla... Milloin sait tuon tehtyä?![]()
Tämä lie aika hyvä tällä hetkellä. Täytyy sanoa tosin etten itse oikein tiedä mistä tuo tuli. Koitin tehdä uutta sähkösopparia muttei onnistunut kun kuulemma oli jo soppari. Aikansa ristiin rastiin soittelua ja verkkoyhtiö sai kaiveltua kenelle se oli (ei edes löytynyt ihan suoraan jostain syystä) ja sitten aspan kautta meinasin tuota perua kun ei minulla mitään vahvistustakaan sopparista ollut, mutta tulin onneksi kysyneeksi millainen soppari minulla mahtaisi ollaEipä siinä mitään, kyllä tuolla passannee pari vuotta mennä. Kerrankin joku käpy kääntyy omaksi eduksi.
Onhan tuo tähän hetkeen halpa, mutta riippuu niin profiilista onko vai ei, omalla profiililla kumminkaan ole kuin 20€ halvempi.Todella hyvä sopimus. Tuommoista ei taida löytyä netin kautta kilpailuttamalla... Milloin sait tuon tehtyä?
Samat hinnat kuin minulla Heleniltä.![]()
Tämä lie aika hyvä tällä hetkellä. Täytyy sanoa tosin etten itse oikein tiedä mistä tuo tuli. Koitin tehdä uutta sähkösopparia muttei onnistunut kun kuulemma oli jo soppari. Aikansa ristiin rastiin soittelua ja verkkoyhtiö sai kaiveltua kenelle se oli (ei edes löytynyt ihan suoraan jostain syystä) ja sitten aspan kautta meinasin tuota perua kun ei minulla mitään vahvistustakaan sopparista ollut, mutta tulin onneksi kysyneeksi millainen soppari minulla mahtaisi ollaEipä siinä mitään, kyllä tuolla passannee pari vuotta mennä. Kerrankin joku käpy kääntyy omaksi eduksi.
En oikein usko, että olisi roskaposteihinkaan päätynyt kun kuitenkin joskus aiempina vuosina olen ollut Helenin asiakas ja postit tulleet läpi. En tiedä, mutta en alkanut tuosta vänkäämäänkään. Mennään tuolla.Oliko sulla tätä ennen Helenin soppari?^ En oikein tiedä varmaksi mistä tuo oli tullut. Koitin sähköpostiakin kahlailla, mutta minulla ei tosiaan ole tuosta mitään vahvistusta. Helenin tosiaan on.
Olikohan niin, että uuden sopimuksen voi "virallisesti" tehdä vasta 3 kk ennen vanhan päättymistä. Sopisi varmaan tuohon ajankohtaan, eli 3 kk ennen voimaantuloa on Helenin omista järjestelmistä puskettu tuonne yleiseen järjestelmään jonka muut firmat näkevät?Edit: sekin oli jännä tuossa sopparissa, että kun eilen koitin tehdä uutta sopimusta ja tuli seinä vastaan, niin verkkoyhtiö sitten kaiveli tiedon, että tuo voimaantuleva Helenin soppari olisi tullut järjestelmään edellisyönä.
Kevät-syksyllähän 2020 oli pilvin pimein noita n. 4 snt/kWh 24 kk tarjouksia 0-4 €/kk maksuilla. Itse tein kaksi 24 kk sopimusta silloin. Ovat siis voimassa vielä kesään -22. Tuolloin oli myös mahdollista joissain tarjouksissa ottaa liittymä käyttöön vasta paljon myöhemmin.Yleensähän eivät tee noita soppareita yli 3 kk päähän, mutta tuo mun on kuulemma kirjattu syksyllä -20.
Tähän tartun, siis tuohon "viimeistään" päivämääräänVastaathan viimeistään 20.1.2022.
Jatkosopimuksen tiedot
Sähkösopimus: Ilmasto Mix 24 kk
Perusmaksu: 1,99 eur/kk
Energianhinta: 6,59 snt/kWh
Onnittelut hyvästä sopimuksesta!Outoa että vähän kuluttavalle tarjotaan halvempaa kwh-hintaa kuin paljon kuluttava kertonee siitä että sähkönmyymisessä ei päde normaalit markkinatalouden lait kun olettaisi että kun ostat paljon maksat suhteessa vähemmänOomi kiinteä 24kk 5,95c/kWh, 0,00 €/kk alle 5000 kWh kulutukselle.
Black friday tarjous voimassa vielä tänään (ilmeisesti 1000 ensimmäiselle? sain juuri lukittua)
![]()
Hirsihuvilaan otin tämän, yritetään pitää ILPillä kulutus alle tuon 5000 kWh vuodessa. Ehdoissa ei kyllä sanottu mitä tapahtuu jos menee yli. No tuskin kuitenkaan.Erikoista kyllä kun kuukausimaksu on nolla, muuten toki se selittäisi, pikkuyksiössä kk-maksu lienee katteesta suurin osa. Mutta kyse lienee tappiollisesta kampanjasta ja halutaan rajoittaa tappion määrää.
Erikoista kyllä kun kuukausimaksu on nolla, muuten toki se selittäisi, pikkuyksiössä kk-maksu lienee katteesta suurin osa. Mutta kyse lienee tappiollisesta kampanjasta ja halutaan rajoittaa tappion määrää.
Ja metaanihan on pahempi kasvihuonekaasu kuin hiilidioksidi, että hienoa viherpesuaSitä en tiedä miten nuo CO2 päästöt on laskettu ja onko esimerkiksi tekoaltaiden CO2 (ja metaanipäästöt) huomioitu laskelmassa mitenkään. Eihän se metaani (CH4) tietenkään ole hiilidioksidi, mutta eräs toinen sähköfirma mainostaa hiiletöntä sähköään ja "unohtanut" kokonaan esimerkiksi nuo tekoaltaidensa metaanipäästönsä ilmaan, joissa on taatusti hiiltä.

No näinhän se on about aina ollut, joka on tullut jo 10+ vuoden aikana tässä OKT-asukkina varsin hyvin huomattuaOutoa että vähän kuluttavalle tarjotaan halvempaa kwh-hintaa kuin paljon kuluttava kertonee siitä että sähkönmyymisessä ei päde normaalit markkinatalouden lait kun olettaisi että kun ostat paljon maksat suhteessa vähemmän
Tarkottaako tuo 0,016kkkWh, eli 16MWh ?kulutus n 16k/kwh