Vs: Sähkön tarjoushinta NYT!
Tuli taas uusi tarjous tänään,näitä on ollut jokunen nyt syksyllä.
Olen kuulunut kai pian 10 vuotta sellaseen isompaan hankintaryhmään jolloin on mahdollista saada tavallista hiukan edullisempi tarjous kun ostetaan yhteishankintana sähköä.
Ainakin mukamas olevinaan.
En ole kuitenkaan viimevuosina enää laittanut nimiäni paperiin vaan olen tehnyt omat sopimukseni yksin.
Haluan tässä vain tuoda julki vertailun vuoksi tämän päivän tulokset kilpailutuksesta.
Voittaja oli Nordic Green.Sopimus on niin määräaikainen kuin voi olla joten en taida kiinnostua..hinta voi tuntua myöhemmin,esim kesällä korkealta pörssihintoihin tottuneella..
Lainausta:
Sähkönkilpailutus tuotti jälleen huippuedulliset hinnat
Järjestyksessään 31. sähkön joukkokilpailutuksemme voitto jakaantui peräti viidelle eri sähköyhtiölle. Voittajia ovat Loiste Sähkönmyynti Oy, Nordic Green Energy, Oulun Sähkönmyynti Oy, Korpelan Energia Oy sekä Pori Energia. Kilpailu oli erittäin tiukka. Edullisin vaihtoehto määräytyy sähkönkäyttötavan ja kulutusmäärien perusteella.
Sähkötarjouksen ehdot tiivistetysti
- Sähkötarjous on voimassa toistaiseksi.
- Sähkön hinta pysyy kiinteänä 24 kuukautta
- Nykyisen määräaikaisen sähkösopimuksen on päätyttävä viimeistään 29.02.2016
- Sähkösopimuksia voivat tehdä niin yksityiset kuluttajat, yritykset kuin taloyhtiötkin
- Pääliittymän koko voi olla enintään 3 x 63 A
- Tarjoushinnat sisältävät alv:n
Nordicin hinta minulle: Yleissähkö, perusmaksu 0,95 e/kk + 4,18 snt/kWh
Laskurin mukaan säästäisin 126€ vuodessa.No tottakai kun syötin sinne tämänhetkisen kovan hinnan 4,65c viimeisimmästä laskustani.
Jos tarjous menisi hiukankin alle 4c,en miettisi kauaa
Ja sitten tuo 24kk on nykysin aivan liian pitkä aika sitoutua.Minä olen huomannut että sellaisista päästiin jo irti aikaa sitten.
Onko tulleet takaisin?
Onko syynä laskusuuntaiset 3v termiinit ja myyijen halu tehdä voittoa asiakkaiden lukuun ?