Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
janti sanoi:Fortum tarjoaa kuukausimaksulla sähköä kerrostaloasuntoihin.
HiTec sanoi:Itse en ole koskaan ymmärtänyt tätä kiinteää sähkölaskua, sillä kuten tässäkin ketjussa on jo moneen kertaan tullut todettua, itse tavara edustaa vain 1/3 siitä sähkölaskun loppusummasta ja se loppu on kuitenkin yhä kulutuksen mukaan vaihtelevaa siirron maksua sekä veroja = vaikka kuinka sähkö itse olisikin kiinteäkintaista kk-maksua, ei tuo sähkölasku sitä kuitenkaan ole ja näin kaikki lupaukset ennakoitavasta, määrähintaisesta laskusta on jo lähes asiakkaan suoranaista kusettamista :-\
Tampereen sähkölaitos ilmoitti juuri hinnankorotuksista yhtenä syynä huono vesitilanne.janti sanoi:Kohta alkaa varmaankin tarjoushinnat laskemaan, koska Norjassa vesitilanne on parantunut merkittävästi viime kuun aikana.
http://vannmagasinfylling.nve.no/Default.aspx?ViewType=Chart&Tidsenhet=Aar&Omr=NO
Norjassa 1 ja 2 alueet ovat jo normaalissa allastilanteessa, vain pohjoisrannikon 3 alue on normaalia enemmän vajaana.
http://vannmagasinfylling.nve.no/Default.aspx?ViewType=Chart&Tidsenhet=Aar&Omr=Omr3
HiTec sanoi:Eka laskukin tuli jo Heleniltä 1.9. alkaneesta sopparista ja oli uudet hinnat 3.99c/kWh kohillaan OKT:ssa, aikasähköstä siirtyminen tavalliseen rekisteröitynyt sekä sähköön että siirtoon ja mukavana lisäbonarina nyt on sähköt sekä siirrot samalla laskullakin![]()
pehe sanoi:Mistä ja milloin HiTec on saanut tähän hintaan omakotitaloon.
pehe sanoi:Mistä ja milloin HiTec on saanut tähän hintaan omakotitaloon. Itsellä loppuu vuodenvaihteessa 2-vuoden soppari Loisteelle ja hinta oli 3,65 snt/kWh. Siihen hintaan ei taida irrota kiinteää hintaa enää mistään. Mitään spottisähkö en halua.
HiTec sanoi:Noiden rajoitteiden ilmaannuttuakin tuohon Helenin tarjoukseen, on porukka silti onnistunut tekemään uusia sopimuksia ihan OK-taloihinkin. Tosin nyt en tiedä ovatko ruvenneet tarkemmiksi kun tarjousta on jälleen muutettu ???
Tulihäntä sanoi:vaikka sopparin teinkin muutama viikko sitten ja nykyistä määräaikaista sopparia on vielä jäljellä 1v 3kk.

Tässä ketjussa on sivu-pari taaksepäin lukuisia linkkejä Helenin tarjouksiin, sekä niihin liittyvää keskustelua. Luultavasti ovat jo loppuneet, mutta aika moni noita ehti käyttää.jokes911 sanoi:Tulihäntä: Miten sait tämän tarjouksen Heleniltä? Minulle tarjosivat tuota 5-alkuista hintaa jota en aio heiltä ostaa. Viime kerralla antoivat myös todella huonon tarjouksen niin lähdin vaihtamaan yhtiötä. Tämän jälkeen ottivat heti yhteyttä ja sain järkevän tarjouksen (3.99 + 0Eur)
HiTec sanoi:Jossain oli muistaakseni maininta että max. 2kk etukäten voisi sopimuksia tehdä ??? Muutenkin aika "mielenkiintoinen" case tehdä soppari nyt, joka astuu voimaan vasta reilun 1v kuluttua, mutta kuitenkin tämän päivän hinnoilla![]()
jokes911 sanoi:Tulihäntä: Miten sait tämän tarjouksen Heleniltä? Minulle tarjosivat tuota 5-alkuista hintaa jota en aio heiltä ostaa. Viime kerralla antoivat myös todella huonon tarjouksen niin lähdin vaihtamaan yhtiötä. Tämän jälkeen ottivat heti yhteyttä ja sain järkevän tarjouksen (3.99 + 0Eur)
sähkö tuli ja nyt myös neljänkympin lasku. Hienosti toimii ”vainhelsinki".Vs: Sähkön tarjoushinta NYT!
"vainhelsinki" tilattu länsirannikolle ja vahvistus tuli, nähtäväksi jää tuleeko myös sähkö 1.10![]()
Olkiluodon ylivoimalaan rakenteilla olevan uuden kolmannen reaktorin käyttöönotto myöhästyy syyskuusta 2019 tammikuuhun 2020, ydinvoimalan omistava Teollisuuden Voima kertoo tiedotteessa.
Ei muuten yhtään paskempi idea, mitä enempi käytät, sen pienempi on yksikköhinta ja kiinteät ylläpitokulutkin jossain vaiheessa sitten hautautuu sinne massaanesim alle 3000kw 3e per kk hinta 4,7c, 3000-6000 2e per kk hinta 4,5c 6000-15000 1e per kk 4,4c ja 15000-40000 0e per kk ja 4,2 c.