Toshiba Premium+ 35 / 25 (plus) kokemukset

Abe

Jäsen
Meillä aikoinaan jumitteli myös, asentaja kävi jonkinlaisella kaukosäätimellä päivittämässä laitteen. En nyt muista auttoiko tuo mutta takkatilalla ajeltiin sen jälkeen ja toimi niinkuin se kuuluisa junan vessa. Tässä miettinyt uuteen torppaan vanhan mitsun tilalle tätä uusinta mallia mutta kovin on vähän vielä kokemuksia. Maahantuojaan ei paljoa kannata turvautua. Eräässä ongelmassa joka liittyi tuohon toshiban home sovellukseen otin suoraan yhteyttä thaimaan tehtaaseen ja korjasivat ongelman lennosta pilven kautta.

Et ole ensimmäinen joka tämän jumi bugin kanssa tuskailee ja on laittanut maahantuojaan päin viestiä vaikka käsiään levittelevät.
 
Asennusliike kävi myös laitteen kattomassa edellisten pakkasten jälkeen, kun jumitteli ja maahantuojalle soitti mutta siellä ei kuulemma tietoa sen enempää ollut tuosta jumittelusta ja käskivät seurata asiaa.
Maanantaina alkaa uudestaan soittelemaan, että mitä tekevät tuolle.

Jaa maahantuojalle...
Sinne on ihan turha ilmoittaa mitään.

Aiemmin oli toshiba etäohjauksen päivityksen mukana aiheutunut isomman puoleinen bugi, tältä maahantuojalta ei saanut asiaa etenemään yhtään, lopulta eivät vastanneet mihinkään viestiin vaikka laitoin viestiä puljun pääjohtajaa myöten.

Asia ratkesi vasta, kun laitoin viestiä jonneki Toshibacarrierin Thailand osastolle tankero enklantilla, muutama viikko niin korjaisvat softabugin.
Maahantuojan asenne on ala-arvoinen :oops:

Ja tämä maahantuoja ei edelleenkään tunnusta tätä pitkäaikaista sulatusjumibugia, tai vedonestobugia. Kertoo aika paljon, ettei vaan kiinnosta. Lakaistaan asia maton alle.
 

partse

Jäsen
Itse kyselin viosta ennen ostoa (asennettiin nyt syksyllä) ja kovin myyjä väitti että sulatusbugit ja muut korjattu uusimpaan 35+ ilp versioon. En olisi ostanut jos ei olisi ollut korjattu. Tiedä sitten onko itsellä edes uusin mallikaan kun pumppu valmistettu 2022. Johtuukohan vaan siitä että puolikasta takkatilaa olen pitänyt päällä eikä siksi sulatusjumeja ole tullut. Kyselin asentajalta kun kävi vuodon korjaamassa onko tämä uusin malli ja sanoi että näyttäisi olevan uusin kun on N malli (tiedä sitten mitä toi tarkoittaa, RAS-35N4... näyttäisi tilaustiedoissa olevan). Vähän on kyllä huijattu olo kun koko 35+ hävinnyt jo toshiban sivuilta (ainoo hyvä juttu itsellä oli 7 vuoden täystakuu).

Sulatuksia tuntuu vaan oleen turhan usein. Hankin ulkoyksikön alle paljun eikä pisaraakaan vielä ole tullut siihen sulatusvettä. Ja sulatusvastuskin tuntuu olevan aina kylmällä päällä - on päällä vaikka ulkoyksikkö lakkaa puhaltamastakin?
 
Back
Ylös Bottom