T
tuuma
Vieras
- Keskustelun aloittaja
Vs: tuuma: Aurinkolämpö projekti
Kiitos kun jälleen pelastit mun päivän. Sitä aina vaan silloin tällöin maalailee piruja seinille
Olen myös todella tyytyväinen Kiinalaiseen asiakaspalveluun. Vastaus tulee useimmiten heti eli noin 1-2 tunnin päästä ja välillä tuntuu että nukkuuko he ollenkaan vaikka olen katsonut lähettäneeni viestin heidän yöaikaan...
Mulle tuli pari hilavitkutinta jostain Kiinalaisesta nettikaupasta kolmessa päivässä kotiovelle... Taisin myös kirjoittaa kun tuli pari puhallinkonvektoria merirahtina niin merellä meni muistaakseni jotain pari kuukautta, jonka ymmärrän mutta sitten täällä ne liikkui monen välikäden kautta ja kävi välillä pohjoisemmassakin eli menivät tuosta aika läheltä ohi ja sitten kun olivat olleet viikon pohjoisemmassa niin palasivat sitten reissultaan pihalle
JukkaI sanoi:Omassa harakanpesässäni puksuttaa uniikki laite (joka on nykyisin Ulti 5500) jonka ostin Kiinasta. Kirjoittelinkin tuonne, että siitä hajosi ohjausyksikkö. Parin testin jälkeen sovimme valmistajan kanssa, että lähettävät uusen ohjainyksikön. Aikaa meni torstaista maanantaihin. Vaihdoin ohjainyksikön ja lähetin alkuperäisen takaisin tehtaalle tutkimuksiin. Testasivat ja totesivat ehjäksi. Pyysivät josko voisin testailla sitä pakkaskeleissä ja lähettivät takaisin. Kuukauden käytön jälkeen ilmeni taas virhe jonka jälkeen vaihdoin varaosayksikön käyttöön. Varaosa on nyt puksuttanut kuukausia ja toimii hyvin.
Eli kyllä takuut pelaa ja DHL kuljettaa. Tehojen hiipuminen on mielestäni seurausta kylmäaineen vähenemisestä. Sitä ei onneksi ole ollut.
Kiitos kun jälleen pelastit mun päivän. Sitä aina vaan silloin tällöin maalailee piruja seinille
Mulle tuli pari hilavitkutinta jostain Kiinalaisesta nettikaupasta kolmessa päivässä kotiovelle... Taisin myös kirjoittaa kun tuli pari puhallinkonvektoria merirahtina niin merellä meni muistaakseni jotain pari kuukautta, jonka ymmärrän mutta sitten täällä ne liikkui monen välikäden kautta ja kävi välillä pohjoisemmassakin eli menivät tuosta aika läheltä ohi ja sitten kun olivat olleet viikon pohjoisemmassa niin palasivat sitten reissultaan pihalle