pökö
Kaivo jäässä
Ja samoilla patterilämpöisillä menovesilläkö?Sen saman 4:n COPin kuin sinäkin olen saanut puhki täällä pohjoisempana puolen vuoden ajan
Koska olen paskanpuhumiselle voimakkaasti allerginen niin en tuota sinun 6kk-cop +4 usko.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja samoilla patterilämpöisillä menovesilläkö?Sen saman 4:n COPin kuin sinäkin olen saanut puhki täällä pohjoisempana puolen vuoden ajan
Ja samoilla patterilämpöisillä menovesilläkö?
Koska olen paskanpuhumiselle voimakkaasti allerginen niin en tuota sinun 6kk-cop +4 usko.
Katso nyt vielä toisellakin silmällä löydätkö omasta taulukostasi 6kk yli 4 copit, minä en löydä.Huhtikuun alusta syyskuun loppuun COP 4,1
Katso nyt vielä toisellakin silmällä löydätkö omasta taulukostasi 6kk yli 4 copit, minä en löydä.
Siinähän voitte laittaa kisan sitten pystyy Nibe<>Bosch kun pitelette vähän kirjaa ristiin/rastiin ja normittelette lukemia...Näin sivuheittona, että naapuritaloonkin näytti ilmestyvän vilp järjestelmä viimeviikolla. Näyttää olevan Boschin laitteisto. Ilmankos kyseli yks päivä niin kiinnostuneena minun laitteistosta![]()
Siinähän voitte laittaa kisan sitten pystyy Nibe<>Bosch kun pitelette vähän kirjaa ristiin/rastiin ja normittelette lukemia...
Kannattaa kysyä naapurilta, mitä Boschi maksoi, ja yllättyä Niben edullisuudesta.Näin sivuheittona, että naapuritaloonkin näytti ilmestyvän vilp järjestelmä viimeviikolla. Näyttää olevan Boschin laitteisto. Ilmankos kyseli yks päivä niin kiinnostuneena minun laitteistosta![]()
En uskalla kysyä, saattaa iskeä meikäläiselle se katumus kun asia onkin juuri päinvastoinKannattaa kysyä naapurilta, mitä Boschi maksoi, ja yllättyä Niben edullisuudesta.
Ei sitä tiedä....enenkun kysyyEn uskalla kysyä, saattaa iskeä meikäläiselle se katumus kun asia onkin juuri päinvastoin![]()
Siinähän voitte laittaa kisan sitten pystyy Nibe<>Bosch kun pitelette vähän kirjaa ristiin/rastiin ja normittelette lukemia...
Oletko kirjautunut verkkoyhtiön palveluun? Nyt olis ihan mielenkiintoista nähdä vuoden 2020 alusta sähkönkulutus vrt 2019... vaikka kk tasolla, pari kuukautta mennyt...En lähde tuohon. Siinä on ihan tarpeeksi hommaa kun yritetään pitää toisemme kateellisina autokaluston suhteen, siihen vielä lisäksi lämmitysjärjestelmä. Ei, siihen ei enää kykene, tulee hulluksi![]()
![]()
![]()
Olen joo, voisin joku päivä käydä katsomassa vähän tietojaOletko kirjautunut verkkoyhtiön palveluun? Nyt olis ihan mielenkiintoista nähdä vuoden 2020 alusta sähkönkulutus vrt 2019... vaikka kk tasolla, pari kuukautta mennyt...
Hiukan kannattaa kuitenkin näillä näkymin epäillä tuota Niben omaa energiamittausta, olen tuossa omassa ketjussa verrannut sitä pariin energiamittariin ja omalta osalta vaikuttaa siltä että Nibe näyttää hiukan reilu 10% liian hyvää tulosta.
omalta osalta vaikuttaa siltä että Nibe näyttää hiukan reilu 10% liian hyvää tulosta
Joo, no minä en tiedä sen tarkemmin tuoton paikkansa pitävyydestä, eikä tarkoitukseni ainakaan missään nimessä ole jotenkin kehua, tai puolustella vääristyneillä tiedoilla hankintaa. Annan vain sitä faktaa mitä minulla on, enkä ala sitä varmentamaan millään lisämittauksilla. Itselleni fakta on kuitenkin se, että valitsemani laitteisto ja lämmitysmuoto on tähän mennessä täyttänyt omat odotukset ja toiveet, eli kun pelletti tonni maksoi minulle 260€ mikä ei olisi riittänyt tämän ajanjakson täyttämiseen lähellekkään mistä nyt laitoin väliaika tietoa, ja maksoi minulle nyt noin 215€.
No tuskin kuitenkaan alakanttiin, koska täällä niin epäilläänJuu, ja voiihan se sinun yksilösi vaikka mitata oikeinkin tarkasti tai vaikka alakanttiin. Jatka vaan julkaisemista että päästään vähän vertailemaan näitä keskenäänkin.
Ei hätää, ei vaikuttanut epäillyltä. Ymmärrän kyllä, että jokainen talous on yksilöllinen, eikä täten ole täysin vertailu kelpoinen toiseen ja lisäksi mittaus tavat ym. muut eroavaisuudet vaikuttavat tuloksiinVesA:a kompaten niin jatka vaan julkaisemista.
Pahoittelen jos minun kirjoitukseni vaikutti epäillyltä, ei ollut sellaiseksi tarkoitettu vaan ihan puhtaasti toteamus että tällainen tilanne itselläni. Sinun tilanteesi voi olla vallan toinen riippuen siitä miten nuo anturit sopivat yhteen.
Hyvin takoo tulosta.COP siis startista lähtien 3.8 ml. käyttöveden teko.