Pakko on tähän puuttua, osin puolustaakseeni omaa valintaa ja osin korjatakseni virheellisiä väittämiäMitsubishissä on IMO sen verran vammainen DIP-kytkin ohjainlogiikka ja kiinasta kreikan kautta suomeen käännetty asennusmanuaali, ilman mitään järkeviä tuotto/cop-käyriä, että niitä välttelisin kuin ruttoa. Toinen syy vältellä niitä, on tälläkin foorumilla luettavissa. IMO melkoisen paljon tuntuu olevan mekaanisia ongelmia ihmisillä. Onko niitä sitten asennettu paljon, vai ovatko muuten vaan yliedustettuina?
Ensinnäkin, täältä suorituskykytiedot, joiden dokumentointi ei nyt ainakaan nibelle häviä. Toisekseen, Dip-kytkimet on toki alkeellisia, mutta niillä tehdään systeemin alkukonfigurointi, eikä niihin ole tarve sen koomin puuttua. Ja kolmanneksi, ennen kuin muiden merkkien vilpeistä on yli kymmenen vuoden kokemus, en kehtaisi kehua niitä kestävemmiksi pelkän kalliin hankintahinnan perusteella.
Rehellisyyden nimissä on toisaalta myönnettävä, että ohjauksen käyttöliittymä on antiikkinen ja rajoittunut esim nibeen verrattuna. Silti taipuu yllättävän moneen, ulkoiset ohjauskäskyt ym...
. Kutsutaankohan tätä takinkäännöksi....

