kaikissa uusissa autoissa on tuo toimistomaksu
Olen aina lukenut sen väärin että se olisi toimitusmaksu
ehkä jatkossa luen sen oikein.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kaikissa uusissa autoissa on tuo toimistomaksu
ehkä jatkossa luen sen oikein.Voihan se olla myös toimitusmaksu, kuitenkin se autoverovapaa osuus hinnasta, joka on sitä suomessa tehtyä, eikä siten veronalaista.Olen aina lukenut sen väärin että se olisi toimitusmaksuehkä jatkossa luen sen oikein.
Käytetyissä näkyy olevan toimistomaksun nimellä, jopa 600e tuli eteen kun noita olen katellut (sähkötojota)Näitähän laitetaan myös käytettyjen autojen hintoihin. Vähän rasittavaa kun selaat nettiautoa niin pitää arvata paljonko on piilotettu lisäkuluja ilmoitukseen. Sitten joillakin on toimitusmaksu minkä saa oikeasti pois jos noutaa auton.
Kappale 2.2.4:Tuo "toimistomaksu" on autoveronkiertoa. Siis joskus saivat verottajan vakuutettua että uuden auton rekisteröinnissä joudutaan tekemään 4000 markalla kotimaista toimistotyötä, joten siitä ei voida periä autoveroa, jonka takia käytännössä kaikissa uusissa autoissa on tuo toimistomaksu. Autoverottomissa sähköautoissahan tuolle ei olisi mitään tarvetta, mutta periväthän monet käytettyjen autojen kauppiaatkin jotain toimistomaksuja.