No kyllähän se toimii, mutta ei tuota AIT:ta oikein uskalla silti suositella. Ohjauksesta vastaava Luxtronik on sellainen kökköläjä. Tietysti jos on henkeen ja vereen open-source fanaatikko niin tuon kanssa pääsee sanomaan että mun pumpussa on Linux, mutta no, itse arvostaisin enempi fiksuutta siihen varsinaiseen pumpun ohjailuun. Nibe on parempi. Toki jos tietää mitä tekee niin luxtronikin voi rootata, appiksen voi heittää ajettavaksi ramdiskille ja sen jälkeen voi käskyttää sitä niin usein kuin haluaa fhem-automaatiolla, ilman pelkoa että asetusten muuttaminen söisi NANDin rikki.. mutta hirveä määrä säätöä tuollaisessa. Laittelin alkuviikosta raspberry pi:n potkimaan tuota pumppua laukalle aina käyttövesisyklin jälkeen, tuntuu toimivan, ei jää enää uinumaan jokaisen käyttövesisyklin jälkeen odottamaan että lattialaatta jäähtyy lämmityshystereesin verran. Mutta sai tuossakin jo vähän koodailla.
Enimmäkseen hiljainen tuo on, mutta nyt se on kehittänyt jonkun resonanssin kun kompressori käy tasan 50Hz. Käytännössä olen huomannut tuon vain käyttövesisyklin aikana hetkellisesti, että nyt se mouruaa, ja tosiaan vilkaisin hertsit niin tasan 50 ja heti kun putosi 49 hertsiin niin hiljeni.