Rynnäkköhirvi
Jäsen
- Keskustelun aloittaja
- #41
Isossa makkarissa. Eli yöllä ei paahda täysilläMissä huoneessa laite sijaitsee? Onko tuo huono sijoittaa pöhisemään sohvan päälle?
Sohvan yläpuolella sieltä saattaa sulatuksen aikana valua viileätä ilmaa alas. En kyllä osaa yhtään sanoa että miten viileälle tuntuu jos istuu siinä alla.
