Harrastelija
Hyperaktiivi
Onkohan kameramalleissa eroja?Tässä kohtaa tuossa on kyllä huono ohjeistus.
Jälkikäteen kun katsoo asetuksia niin aika selkeä tuo jako on
Eli erikseen on lähettäjä ja vastaanottaja.
En muista miten asennus meni. Muutama vuosi aikaa.
Edit: mulla siis eri malli reolinkistä.
Viimeksi muokattu:
