HiTec
Eipä turhia höttyillä :)
Se pistorasia on sisällä ja tuon kameran oma ohkanen sähköjohto vain menee "ikkunanvälistä" pihalle.Tämä kuulostaa hyvältä. Itsellä saa varaston tuuletusriteliköstä piuhan kameralle eli voisi olla sukossa.
Täytyy googletella saisiko tuollaisia Decoja jostain kaupasta. Kai sitä nyt voi Kiinastakin tilata mutta yleensä tällaiset haen kaupasta vaikka maksaakin enempi.