Harrastelija
Hyperaktiivi
Mulla tulee pattingista mieleen jostain 70 luvulta plastic padding….. Taitaa vieläkin olla myynnissä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainakaan mulla sillä tiiveydellä ei mitään väliä olis, kunhan vähän varjostaisi. Liekö sitten muuten vaikea saada sellaista, että hallituksellekin kelpais…Onko tuommoinen täysin tiivis vai onko paikassa jossa ei niin väliä?
Vaakasauma on limitetty, veditkö kitit pystysaumoihin? Niin ja tuleeko tuolta sähköä? Muutaman kuvan voisi laittaa kiinnityksistä.Laitetaas kuva valmiista tuotoksesta, vaimon auto kotiutui alle talveksi niin sain lämpimän tallin itselleni eli ainakin siinä mielessä projekti oli sukses.
Ikkunatiiviste ja sikaflex kaikkiin saumoihin ja alta kiinnitys olisi minun valinta.Suunnitelmissa olisi rakentaa terassin katto aurinkopaneeleista vanhan muovilevyn tilalla. Rungossa on jo vaakaruoteita riittävästi, joten näihin vain paneelit kiinni 3 x 2 paneelia, vaakasaumaan ikkunatiivistettä ja paneelit yhteen, pystysaumaan pieni vesikouru alapuolelle tai T-lista yläpuolelle.
Sähköa ei vielä tule ja sitä pitäisi miettiä seuraavaksi. Jos löydän jostain lähes ilmaisen invertterin niin onko se järkevämpi sijoittaa paneelien lähelle vai 25metrin päähän sähköpääkeskuksen viereen. Suojaputki on jo kaivettu maahan.Vaakasauma on limitetty, veditkö kitit pystysaumoihin? Niin ja tuleeko tuolta sähköä? Muutaman kuvan voisi laittaa kiinnityksistä.
Matka ei ole kovin pitkä, sen puolesta voi olla kummassa päässä tahansa.Sähköa ei vielä tule ja sitä pitäisi miettiä seuraavaksi. Jos löydän jostain lähes ilmaisen invertterin niin onko se järkevämpi sijoittaa paneelien lähelle vai 25metrin päähän sähköpääkeskuksen viereen. Suojaputki on jo kaivettu maahan.
Paljonko saisi maksaa.Jos löydän jostain lähes ilmaisen invertterin
No ei kovin paljoa jos pitää hommata asennus erikseen. Mutta toki harkitsen kaikkia vaihtoehtoja joten voit laittaa yv.Paljonko saisi maksaa.