Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Ei ole rele mutta olisiko tästä apua pumppailijoilla joilla löytyy modbus?
Kun minulla on useampi Shelly käytössä ja monessa on pörssisähkö-ohjaus olen todennut ettei skripti joka kerta saa vaihdettua ohjaustilaa:
- Eli skripti on aktivoinut releen ja ShellyCloud.in kautta suljen releen, skripti ei sen jälkeen aktivoi relettä uudestaan vaikka hinnan muuttuessa pitäisi kytkeä uudestaan. Jos vaihtuu se tapahtuu vasta seuraavassa haussa palvelimelta
Eikös siinä ole skriptituki... kokeileppas huviksesi lähteekö tämä toimimaan siinä:Pieni ajatus liittyen edelliseen viestiin:
- Voiko tai onko joku jo keksinyt miten Shelly Multicolor Bulb E27 Gen3 vaihtaa väriä pörssi-sähkön muuttuessa, jäisi pois yksi pistorasia-rele...
Laitoin viesti yhdelle myyjälle ja sain tämän vastauksen:Eikös siinä ole skriptituki... kokeileppas huviksesi lähteekö tämä toimimaan siinä:
![]()
Shelly/Scripts/Extras/Shelly-PlusPlugS-StreetLight.js at main · Spot-hinta-fi/Shelly
Shelly smart relay scripts to utilize api.spot-hinta.fi API's - Spot-hinta-fi/Shellygithub.com
Laitoin viesti yhdelle myyjälle ja sain tämän vastauksen:
Pienin muutoksinhan sen saa tehtyä jostain näistä valmiista skripteistä, pitää vaan vaihtaa se komento mitä ajetaan kussakin tilanteessa värin vaihdoksi. Samat skriptit näissä pyörii kaikissa plus (gen2) ja gen3, mutta luonnollisesti ei ole plugin rgb arvoja vaan bulb vastaavia muuttujia.
Enpä ymmärtänyt kaiken mutta tehtävissä jos osaa?
Mikki varmaan tunnistaa nämä;-)Toinen outo tapahtuma joka liittyy PlugM pistorasia-releeseen:
- Täällä kotona käytössä noin kuukausi ja toimi moiteetta, skripti käytössä myöskin. Siirsin Plugin Viroon lainaksi ja siellä liitetty Telia-kiinteäänADSL? linjaan. Yhteys toimii hienosti mutta skripti aiheuttaa harmaita hiuksia (Juu, vaihdoin EE-pörssiin).
Minun ShellyCloud tilissä, Suomalainen skripti mutta laite itse on toisessa maassa
Sen ainut tehtävä on ilmoittaa talon väelle punaisen lampun muodossa milloin pitää vähentää sähkönkäyttöä= Pörssisähkö-sopimus...-> Kun punainen lamppu palaa sähkön käyttö kannattaa vähentää
Jaa miksikö? Tietotekniikka on heille ihan UFO-juttu, sen sijaan puutarha pursuaa ihan mahdottomia kasviksia