Video: Poliisilla hurja takaa-ajo mopomiitissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tonttuj
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ainoa yllätys on ollut että poliisia härnätään tahallaan jotta saadaan dopamiini annos. Olen nähnyt myös sen että isiä ei kiinnosta ja puolustavat jälkikasvuaan ei se niin vakavaa ole.
Tuossa eräässä keississä missä herra ajeli ilman kilpeä, isäukolla oli harrikkatausta ja näyttää pyörivän harrikkakokoontumisissa. Tällöin on aivan turha selittää ettei huomannut että pennun mopossa 50cc sylinteri vaihtui 70cc huomaamatta.

Sanoa voi tietty mitä vaan, mutta eri asia on että kuka uskoo.

Ainoa yllätys on ollut että poliisia härnätään tahallaan jotta saadaan dopamiini annos. Olen nähnyt myös sen että isiä ei kiinnosta ja puolustavat jälkikasvuaan ei se niin vakavaa ole.
Kyllähän noita puolustelijoita riittää.

Joidenkin mielestä koskaan ei löydy vikaa nuoresta tai vanhemmista jotka mahdollistavat perseilyn.

Täälläkin tyhmimmät syyttivät jalkakäytävän ylittävää puomia siitä, että se yksi pösilö päätti päivänsä siihen. Puomi piti saada pois, se oli puomin syytä kaikki. Ei ollut. Se oli 100% nuoren omaa typeryyttä ja menehtyneen nuoren vanhemmat saavat lopun ikäänsä pohtia, kannattiko mahdollistaa 2-pyöräisillä liikenteessä leikkimistä.

Minä tarjoan omalle jälkikasvulle vain polkupyörän.

Tuo kilven puuttuminen ei ole ainoa kilpiin liittyvä asia.
Kilven paikkaa ja asentoa muuttamalla pyritään myös vaikeuttamaan tunnistamista. Nopeassa tilanteessa tuo voi näyttää poliisille siltä että kilpi puuttuu.

Ja vanhempiin liittyen osalla tulee heti joku puolustusreaktio päälle kun poliisi on ovella.

Ja vanhempiin liittyen osalla tulee heti joku puolustusreaktio päälle kun poliisi on ovella.

Kuin myös joidenkin somessa ja foorumeilla kirjoittavilla ja esson baarissakin kasvotusten keskustelevilla, kun poliisi mainitaan. Liekkö syynä omakohtaiset kohtaamiset poliisin kanssa vai muuten vaan omaksuttu asenne, että poliisi on /c:stä.

Takaisin
Ylös Bottom