Video: Poliisilla hurja takaa-ajo mopomiitissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tonttuj
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ainoa yllätys on ollut että poliisia härnätään tahallaan jotta saadaan dopamiini annos. Olen nähnyt myös sen että isiä ei kiinnosta ja puolustavat jälkikasvuaan ei se niin vakavaa ole.
Tuossa eräässä keississä missä herra ajeli ilman kilpeä, isäukolla oli harrikkatausta ja näyttää pyörivän harrikkakokoontumisissa. Tällöin on aivan turha selittää ettei huomannut että pennun mopossa 50cc sylinteri vaihtui 70cc huomaamatta.

Sanoa voi tietty mitä vaan, mutta eri asia on että kuka uskoo.

Ainoa yllätys on ollut että poliisia härnätään tahallaan jotta saadaan dopamiini annos. Olen nähnyt myös sen että isiä ei kiinnosta ja puolustavat jälkikasvuaan ei se niin vakavaa ole.
Kyllähän noita puolustelijoita riittää.

Joidenkin mielestä koskaan ei löydy vikaa nuoresta tai vanhemmista jotka mahdollistavat perseilyn.

Täälläkin tyhmimmät syyttivät jalkakäytävän ylittävää puomia siitä, että se yksi pösilö päätti päivänsä siihen. Puomi piti saada pois, se oli puomin syytä kaikki. Ei ollut. Se oli 100% nuoren omaa typeryyttä ja menehtyneen nuoren vanhemmat saavat lopun ikäänsä pohtia, kannattiko mahdollistaa 2-pyöräisillä liikenteessä leikkimistä.

Minä tarjoan omalle jälkikasvulle vain polkupyörän.

Tuo kilven puuttuminen ei ole ainoa kilpiin liittyvä asia.
Kilven paikkaa ja asentoa muuttamalla pyritään myös vaikeuttamaan tunnistamista. Nopeassa tilanteessa tuo voi näyttää poliisille siltä että kilpi puuttuu.

Ja vanhempiin liittyen osalla tulee heti joku puolustusreaktio päälle kun poliisi on ovella.

Ja vanhempiin liittyen osalla tulee heti joku puolustusreaktio päälle kun poliisi on ovella.

Kuin myös joidenkin somessa ja foorumeilla kirjoittavilla ja esson baarissakin kasvotusten keskustelevilla, kun poliisi mainitaan. Liekkö syynä omakohtaiset kohtaamiset poliisin kanssa vai muuten vaan omaksuttu asenne, että poliisi on /c:stä.

Ei kun vie kotipihaan vaan sinivalot leimuten ja vielä pihassa sireenillä ilmoittaa että ollaan perillä, siinä saa sitten naapuritkin puheenaihetta vähäksi aikaa 😄

Täällä koillishelsingissä on pärinää kuulunut tasaisin välein, päivän tapahtuma ilmeisesti purkautuu tai sitten uusi kokoontuminen käynnissä. 😀

Mönkijäkuski kiilasi poliisin, 6 vuotta istui.
Tämä nyt ei ole millään tavalla relevantti Tuusulan tapaukseen verrattuna, vaikka sitä on monilla palstoilla nostettu esille. Poliisilla kuitenkin on oikeus voimakeinoinkin pysäyttää.

Tekijä vielä jo entuudestaan taposta tuomittu.

Täällä koillishelsingissä on pärinää kuulunut tasaisin välein, päivän tapahtuma ilmeisesti purkautuu tai sitten uusi kokoontuminen käynnissä. 😀
Pärinät on mahdottomia. Itse ei asuta pahimmassa paikassa niin ei melu haittaa (jalkakäytävillä kaahimiset ylittää kynnyksen).

Mietin vaan että tätä todella isoa pärinäpoikamäärää ei varmana ikinä tule suhisevat sähköautot kiinnostamaan. Täälläpäin melkein kaikilla 15v on mopo mölyputkilla

todella isoa pärinäpoikamäärää ei varmana ikinä tule suhisevat sähköautot kiinnostamaan.
Se on jännä miten mieltymykset kuitenkin muuttuu iän karttuessa. Ainakin itselläni on näin käynyt (ei nyt tosin juuri pärinään liittyen, mutta liikennekäyttäytymiseen yleensä)

Pärinät on mahdottomia. Itse ei asuta pahimmassa paikassa niin ei melu haittaa (jalkakäytävillä kaahimiset ylittää kynnyksen).

Mietin vaan että tätä todella isoa pärinäpoikamäärää ei varmana ikinä tule suhisevat sähköautot kiinnostamaan. Täälläpäin melkein kaikilla 15v on mopo mölyputkilla
Noi ajelee ohi tästä, ei häiritse yhtään. Jos ne jäisi tuhon kumia polttamaan niin... No ei ehkä sittenkään. Joskus takavuosina jenkkiauto porukka lähti Leningradiin. Polttivat sitten kumia siellä niin paikallinen miliisi totesi että hölmö suomalainen, kumia kuluu. 😀

Milloin tulee sähkömopot, skuutit on jo.
Tyttärellä oli kevariksi rekisteröiti sähköskootteri jotain 8 vuotta sitten. Ei lähtenyt kertaakaan poliisia karkuun. Pyörä oli ihan hauska ajaa mutta tyttö mälläs sen. Tossa pihassa sen runko odottaa inspistä korjata...

Nyt kun lähdettiin tätä spekuloimaan, niin itsellä on:

- käyttis, eli Nissan Leaf 62 kWh
- tämän kesän heräteostos, VW Golf 3 cabrio -94
- VW Scirocco 2 GTi -83
- VW Corrado G60 -91

Kaksi viimeistä odottaa inspiraatiota. Ovat tallissa.

Ja se mopo:

- Helkama Mini GT 1968

Että jos se pärinä, niin on myös mopo ja on myös sähköauto.

Lisäksi firman paku vaihtui sähköiseen Vitoon, siihen 150 km kantaman golfkärryyn, yllättävän hyvä.

Olen siis täydellinen sekakäyttäjä 😁

Takaisin
Ylös Bottom