Keskustelua aurinkopaneeleista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tehari
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
😢 Meni jo elettykin elämä pilalle puhumattakaan ajasta ennen katolta pudottautumista, kun valaistuin kuinka kauhean kardinaalisen tyylivirheen tein laittamalla seeprapaneelit katolle. Voi tätä häpiän määrää 😞
Ne pitää nyt pressulla peittää tai maalata mustalla yli

nyt menee taasen minulta yli hilseen, mitä näillä seeprapaneleilla (Zebra) on aurinkopanelien kanssa tekemistä?
mistä hankitte seeprapaneleita?

1. Akustiset seinäpaneelit (Zebra)
Äänenvaimennukseen ja tilasuunnitteluun on saatavilla moderneja akustisia paneeleita. Esimerkiksi Feltouch Zebra -mallisto tarjoaa huopapintaisia, kierrätysmateriaaleista valmistettuja akustisia seinäpaneeleita, jotka on suunniteltu erityisesti toimistojen ja julkisten tilojen jälkikaiunnan vähentämiseen. Niiden pintakuviointi tai asettelu voi muistuttaa raidoitusta. [1]

Ne pitää nyt pressulla peittää tai maalata mustalla yli
Onnenksi täällä keski-suomessa on kohtuu hyvälumiset talvet niin saa edes osan vuodesta lumet päälle 😅

EDIT: Nyt tajusin, että prkl, mun etelä suuntainen aitahan ei saakkaan tuota häpeä verhoa talveksi. Nythän tässä meni omakin päivä pilalle :) No onneksi tuo on suojaisalla takapihalla niin eihän sitä kovein moni näe

Onnenksi täällä keski-suomessa on kohtuu hyvälumiset talvet niin saa edes osan vuodesta lumet päälle 😅

EDIT: Nyt tajusin, että prkl, mun etelä suuntainen aitahan ei saakkaan tuota häpeä verhoa talveksi. Nythän tässä meni omakin päivä pilalle :) No onneksi tuo on suojaisalla takapihalla niin eihän sitä kovein moni näe
Häpeää on monenlaista ja tasoista. Minä melkein laajentaisin häpeämisen myös mustiin, halpohin neekeripaneeleihin ja kelpuuttasin rinta rottingilla vai HTJ ja IBC tyyppiset paneelit.

Takaisin
Ylös Bottom