Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siinähän lukee että vielä 6 päivää matkaa jäljellä. Nyt se varmaan laitetaan postirekkaan ja laivaan.Kiinan poika tumpannu paketin väärään koneeseen.. menikin Belgiaan??
Näitä nyssäköitä kuljetellaan matkustajakoneiden rahtitilassa - niitä ei paljon lennä - ja Kiinassa on sulkua päällä. Pikemmin aika ihme että sieltä noinkin paljon vielä saa tavaraa tulemaan. Itse olen lopettanut xitleriltä tilaamisen.mutta tracking on pysähtynyt yleensä Kiinasta lähtöön j
Eikö tuo tarkoita että paketista on tullut sähköinen ilmoitus mutta paketti ei ole postin näpelöitävissä vielä?
Eikö tuo tarkoita että paketista on tullut sähköinen ilmoitus mutta paketti ei ole postin näpelöitävissä vielä?

Kokeile laitta kännyn Omaposti äpistä päälle ilmoitukset kaikista tapahtumista, Sovellutusasetukset - Ilmoitukset - Kaikki tapahtumatMinulle on nyt tämä kuun tullut Deutsche Postilla pieni paketti Saksasta. On se jo Suomessa ja aina välillä käyn omapostissa tms katsomassa - lopettivat tekstiviestit, pitää itse jaskaa pollata.
ei toimi äppi - pyörittää vain pylpyrää. En ole debugannut sen enempää.Kokeile laitta kännyn Omaposti äpistä päälle ilmoitukset kaikista tapahtumista, Sovellutusasetukset - Ilmoitukset - Kaikki tapahtumat
Samat kokemukset on myös minulla. Huomattavasti nopeammin tulee kiinan nyssäkät, kuin ennen. Jopa nopeammin, kuin paketit esim. Saksasta. Hyvä näin, mielelläni maksan sen 1-2e aiempaa enemmän postimaksuja jo pelkästään siitä ilosta, ettei mene monta kuukautta lähetystä odotellessa.nyt tulee taas nopeasti kiinan paketit, vimoset 8 pakettia komponentteja tulleet noin 10 päivässä tänä syksynä
Ai, Pirkamaalla tässä itsekin ollaan ja oikeastaan kaikki pienet kiinanyssäkät ovat menneet nyt tuohon lähimarketin pakettiautomaattiin. Lieköhän sitten jakamisessa alueellisia eroja vai onkohan tuo vain kuljetusliikkeestä kiinni millä kiinapoika on lykännyt paketin matkaan.Kyllä meillä vielä Pirkanmaalla jakaa Posti nuo Kiinan pikkulähetykset. Laatikkoon tulee pienet ja lähipostista haettava isommat

Ei tarvinnut tuota ainakaan selvittää.Joutuuko tulliselvittää vai sisältyykö hintaan?
Tasan 2 viikossa tällä kertaaNopeasti tuli paketti Kiinasta tällä kertaa noin 2 viikossa.
Tuleehan ne paketit Kiinasta mitkä ei sisällä akkuja...
Tusinan verran eri tilauksissa 12V:n akkuja tilattu Ebayn ja Aliexpressin kautta ja yksikään ei tule läpi. Eivät lähde edes paikallisen tullin läpi??
Rahat olen saanut takaisin mutta...
Samaa minullekin, refund...Minulta kanssa peruuntui tilaus kun huvikseni yritin tilata 60€ diesel lämmittimen. Ei lähtenyt tilaus ja nyt odotan rahoja.
Mikä lie idea tehdä feikki kauppoja kun aliexpress kuitenkin taitaa pitää rahat ennenkuin toimitus on lähtenyt.
Ainakin akkujen kohdalla hinnat ovat nousseet reippaasti viime kahden kuukauden aikana, aiemmin oli hinta halvimmillaan 12V akulle noin 1-2€/Ah.Moro
Mahtaisko Aliexpress.de tai siltä sivulta jossa saa valittua maan mistä toimitetaan kautta tulla,siellä tavaroiden hinta ei ole usein paljoakaan isompi kuin kiinan sivuilla ja kun sieltä kautta tilaa niin ei ole niitä tullijuttuja vaikkakin joskus näyttäisi kinkeistä tulleenkin.