Onko kellään ollut ongelmia viimeisen viikon aikana saada yhteyttä HA:han (joko localisti tai duckdns) ja/tai Netarmo sensorien päivityksen kanssa? En usko että on kun ei googlekaan tarjoa vertaistukea, mutta kysytään nyt
Mulla ihan randomisti tässä viikon aikana alkanut oleen ongelmia saada yhteyttä HA:han joko webbiselaimella tai android-appilla, sama se onko DuckDNS kautta tai homeassistant.local. Välillä ei vaan yhdistä ja välillä sit toimii, ihan randomisti. Äskenkin appi toimi ihan hyvin, mutta nyt "Yhteyttä home assistantiin ei voi muodostaa" ja sit vaan perinteinen asetukset tai päivitä ulkoverkon osoite. Samaan aikaan nettiselainversio toimii kyllä ihan hyvin localisti tai duckdns kautta, mutta sekin voi lakata toimimasta käytännössä hetkenä minä hyvänsä ajaksi X.
Sitten noi Netatmon käppyrät välillä on päivittymättä jopa 1-2h ajan ja sitten yhtäkkiä päivittyt taas. Jos lataan laajennuksen uusiksi HA asetuksista niin päivittyy heti.
Kaikki ongelmat on alkanut tässä viikon sisään, mutta kun tänä aamuna epätoivoisena palautin viikon takaisen backupin niin ei auttanut

ISP teki jonkun huoltotyön viime viikolla ja netti pätkäsi, mutta oon kaikki laitteet monta kertaa restartannut sen jälkeen. DuckDNS tietysti olis muuten syyttävän sormen osoite, mutta välillä kun ei local-osoitekaan lataa! Ja varmaan löytäisin monta ketjua aiheesta jos DuckDNS ei toimisi.
Alkaa mennä hermot ja en keksi mikä tässä nyt mättää. Onko mahdollista että Raspberry Pi:n muistikortti alkais jotenkin sekoileen? Tosin koska kaikki muut sensorit päivittyy ilman mitään ongelmia ja 30sec välein niin epäilen kyllä sitäkin vahvasti.... Koti-routeriin en oo tehnyt mielestäni mitään asetusmuutoksia.