Vs: IVT ja suuren kusetuksen maku
Hiace miehet ovat näköjään siirtyneet Toshiban mollaamisesta IVT pumpun kimppuun. IVT on hyvä pumppu oli sähkövastus vai ei. onhan se kaikissa teidänkin myymissä pumpuissa. Miksi IVT pitäisi hintojaan alhaalla kun se menee kovallikin hinnalla kaupaksi. Oikealla hinnoittelulla ei tarvitse vaihtaa yrityksen nimeä kerran vuodessa.
Hiace miehet ovat näköjään siirtyneet Toshiban mollaamisesta IVT pumpun kimppuun. IVT on hyvä pumppu oli sähkövastus vai ei. onhan se kaikissa teidänkin myymissä pumpuissa. Miksi IVT pitäisi hintojaan alhaalla kun se menee kovallikin hinnalla kaupaksi. Oikealla hinnoittelulla ei tarvitse vaihtaa yrityksen nimeä kerran vuodessa.
