A
averhe
Vieras
Vs: IVT ja suuren kusetuksen maku
Olen pari kuukautta yrittänyt kertoa arvoisalle yleisölle, että se kymppitoiminto kaukosäätimeen tehdään Ruotsissa ja siitä veloitetaan IVT-nimellä n. 1100€, muuten se on tasan Sharp. Pistejule- sanoi:Lämpö sanoi:Ei se kuuluisa IVT taida olla modattu,muutenkuin tarroilla ja kymppitoiminnolla...
Niin ja se kymppi toiminto löytyy Sharpistakin , joten kyseen alaiseksi jää , onko softissakaan eroa.
Todennäköisesti Sharpin kaukosäätimestä löytyy ylläpito , mutta nappia ei ole vain asennettu eikä kuorta rei'itetty tuolta kohtaa.![]()