Vs: Keskustelua kodinkoneiden kestävyydestä
Uhkaava, huutava ja ihmisiä halveksuva käytös kertoo minulle valitetavasti asiantuntemattomuudesta tai asiaan perehtymättömyydestä eikä kyseisellä tavalla keskustevan kanssa keskustelua tule jatkaa - sillä se ei johda mihinkään.
Toivottavasti jatkossa paremmalla mielelllä jatketaan... tämän erittäin hyvänä pitämäni keskusteluryhmän jäseninä ja ylläpidetään korkeaa profiilia?
EDIT: Ylläpidolle... mielestäni koko keskustelu joutaa kuumakalle osastolle hyödyttömänä...
Terveisin
Ismo
Både sanoi:Eli väität kirkkain silmin että vuosien kokemus ko.laitteiden KORJAUKSESTA ei merkitse mitään, vain netistä luettu ja myyntiesitteiden sepustukset on absoluuttinen totuus?
Oletko YHTÄKÄÄN NF kaappia ITSE ja OMAKÄTISESTI diagnosoinut tai KORJANNUT?
Ja EI,EN TARKOITTANUT NÄYTTÖKORTTIA!!OSASSA LAITTEITA ON TODELLAKIN 2 OHJAUSKORTTIA!!
Kortteja ei todellakaan vaihdeta "summittaisesti" ja "arvauksiin" perustuen.
Kyllä niitä on kuule tutkittu ja ihmetelty hyvinkin pitkiä aikoja, yleensä TAPANA ON ETTÄ MIKÄLI VIKA EI SELVIÄ VARMASTI KÄYNNILLÄ, LAITE OTETAAN MUKAAN PAJALLE JA ESIM LOGGERIN KANSSA SEURATAAN SEN KÄYTÖSTÄ.
Uhkaava, huutava ja ihmisiä halveksuva käytös kertoo minulle valitetavasti asiantuntemattomuudesta tai asiaan perehtymättömyydestä eikä kyseisellä tavalla keskustevan kanssa keskustelua tule jatkaa - sillä se ei johda mihinkään.
Toivottavasti jatkossa paremmalla mielelllä jatketaan... tämän erittäin hyvänä pitämäni keskusteluryhmän jäseninä ja ylläpidetään korkeaa profiilia?
EDIT: Ylläpidolle... mielestäni koko keskustelu joutaa kuumakalle osastolle hyödyttömänä...
Terveisin
Ismo
. Sähkönsäästö normaaliin alle tunnin kestävään ohjelmaan verrattuna on aika pieni.