Sehän on selvää, että pienempi litrateho = kestävyys lisääntyy.Niin no, se on valinta sen välillä mitä kukin arvottaa, tuo sun alle litrainen turbokone (lienee vielä kaiken muun "hyvän" lisäksi kolmipyttyinen?) kestää ehkä viidesosan siitä kilometrimäärästä mitä tuo Toyon kone saman tason huolenpidolla, jos sitäkään. Surullista on että nykyaikana pystyttäisiin tekemään paljon parempia koneita, mutta se ei ole hyvää bisnestä.
"iso" vapaasti hengittävä 2l (tai vielä isompi) moottori ei vain ole enää kannattava koska päästömääräykset, kestäviä koneita kyllä voidaan tehdä, mutta se on keinotekoisesti kielletty.
Jos haluaa hyvä ja kestävän tekniikan ja voimansiirron, niin toyotan hybridit on tässä hyviä.








Vierivät kivet eivät sammaloidu.