Ja moni ei tarvitse latausta joka päivä. Kylminä aikoina voi olla että ei tarvitse ladatakkaan. Monen työmatka on vain 20-30km. Itse lataan töissä mutta en osaa kuvitella että ongelmaksi tulisi saada ladattua tarpeeksi öisin pakkasella jos tarvetta tulisi. Nyt kun on ollu -17 öisin niin kaks ilppiä on piisannu, sen lisäks lähtee lvv 2kw teholla lämpenemään 22.00. Toki, oli viime talvena yli -30 pakkasta. Ehkä sitte kytkisin jo eteisen lattialämmityksen päälle. Tämä siis tiedoksi että monella ne sähkölämmitteisetkin talot voi mennä suht pienellä kulutuksella, ja kyllä, mulla on yösähkötalo.Joo, varmasti suurimmalle osalle sopii tuolla koti tai työ periaattella. Mutta se, jos on yösähkölämmitys talossa, niin kylminä aikoina tulee ongelmia, jos auto on pihassa vasta myöhään (tai ei halua kalliilla iltasähköllä ladata). Kuten puhuttu, niin ei vältt. ole kuin 10 moista päivää vuodessa, että on se yleiset laturit silloin vaihtoehto sitten. Ja kukin arvioi vaivan niin vaikeaksi kuin itse näkee, että sanooko että toimii vai ei. Puoliksi tyhjä vai täysi lasi juttuja.
Ihmettelen suuresti, että medioissa on niin negatiivisia juttuja autoilun sähköistyksestä, kun ei ole yhteiskunnallisesti hyväksyttävää puhua moisia. Että minkälaisia ne jutut olisikaan ellei olisi tuollainen suodatin päällä.