Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tois puol jokke sanoi:http://www.miniinthebox.com/fi/gu10-3-1w-3-led-valkoinen-270lumen-6000k-lamppu-220v_p108195.html
tilasin tuollaiset kokeeksi ulko-ovelle. nyt on outoa kun vilkkuvat päivällä ihan ittekseen.
ovat siis ihan perus honkkarin liike/hämärätunnistimen takana. jos yhden kolmesta korvaa tavallisella halogeenilla niin silloin vilkkuminen loppuu, olisiko tuo tunnistin jotenkin risa, eikä ole mitenkään säännöllistä, vilkkuvat miten sattuu, ihan lyhyitä vilkahduksia...
Duoda nuin...VesA sanoi:Minulla on loikkarin perässä Osramin ledilamppu. Senverran sen virtapuoli saa indusoitua sähköä rinnakkaisista johdoista kerättyä että vilkahtelee jos valon sammuttaa.
kramer sanoi:Itse laitoin talliin led nauhat. Valaisee todella hyvin ja mikä parasta, ei tule varjoja nimeksikään koska valoa tulee monen metrin matkalta.
Ei ledit värise itsessään, mutta virtalähde voi tuon aiheuttaa. Epäilisin viallista DC poweria.lmfmis sanoi:Itse olen jo poistanut led-nauhat käytöstä portaissa niiden vilkkumisen takia. Valo vilkkuu nopeasti ja sen huomaa kun päätä siirtelee. Askeleen asettaminen on hankalaa kun valo flikkeröi tassun alla.
Nauha on yleiselektroniikan laatunauhaa ja powerina on DC poweri. En enää keksi miten tuota modaisi käyttökelpoiseksi.
kahe sanoi:Ei ledit värise itsessään, mutta virtalähde voi tuon aiheuttaa. Epäilisin viallista DC poweria.
Esäätäjä sanoi:Ledihän värisee juuri niin kuin sille syötetty käyttöjännite, joku hakkurivirtalähde mitä kaikki halvat (kevyet) muuntajat on, niin värisee. Joku iso konkka kiinni, niin tasoittuu.
lmfmis sanoi:Minun nauhat imee melkein 10 A joten hakkuriton virtalähde tuolle on liian kallis.
Kuinkas iso konkka?
lmfmis sanoi:Minun nauhat imee melkein 10 A joten hakkuriton virtalähde tuolle on liian kallis.
Kuinkas iso konkka?

fraatti sanoi:Itsekin olen kriittinen valojen suhteen, lämpimän sävyiset valot eivät kelpaa alkuunsakaan. Ja vielä vähemmän huonot ledit.
Siksi valitsinkin Creen lmh2
*>97 lumenia watilla(4000 lm malli 108lm/w)
*saatavilla 850, 1250, 2500, 3000 ja 4000lm versiot
*värilämpötiloilla 2700, 3000, 3500, 4000
*viiden vuoden valmistajan takuu
*luvattu polttoaika 50 000h, maks 70 asteessa
*himmennettävä 5% asti

Tois puol jokke sanoi:By the way, oliko joku kätevä ratkaisu kun ulkovaloled (halogeenikanta) jää vilkkumaan kun liiketunnistin katkaisee, jos on yksi tavallinen halogeeni mukana niin ei vilku
Ei ole vielä vinkkiä tuohon (moni muukin varmaan tarvitsisi tuon vinkin), mutta onnittelut "valaistusmestarile" uraa uurtavasta asiaan perehtymisestä. Cree LMH 2 taisi olla ratkaisun avain sinulle kun aloitit projektisi.fraatti sanoi:Jos jollain on vinkkiä e14 kantaisista ledeistä 4000K yli 400lm valoteholla niin saa kertoa.....
VesA sanoi:Minulla on varmaan hiukan toisennäköisiä Creen moduleita, niitä ei tarvinnut varustaa noin järeillä ripustuksilla, vaan niissä oli kaulus ja siinä kolme ruuvinreikää.
RAFU sanoi:Ei ole vielä vinkkiä tuohon (moni muukin varmaan tarvitsisi tuon vinkin), mutta onnittelut "valaistusmestarile" uraa uurtavasta asiaan perehtymisestä. Cree LMH 2 taisi olla ratkaisun avain sinulle kun aloitit projektisi.
Juniorin perheessä ollaan myös erittäin tyytyväisiä vaikka noin hienoja moduulien kiinnityksiä ei heillä käytetty. Meillä on edelleen 2 kpl 1250 lm Cree moduuleja käytössä. 2 vuotta ovat jo olleet käytössä ilman minkäänlaisia ongelmia. Pesutilan kattolampun vaihtokin on jo historiaa.![]()
roots sanoi:Pitäis ulkokatosta valaista LED:llä (45m2)eikä oikein löydy kun ei voi kovasti olla katon pinnan alapuolella.
roots sanoi:Joo katoin tuota Flat Lens:iä 'mouserista' aikaisemmin ja ei ihan paha hinta ollut, ~20€ kipale, 8kpl olis 160€ ja silloin olis valoa reilusti![]()

Jumifi sanoi:Airamin e14 7W 4000K 470lumen saa ainakin Terrasta Hämeenlinnasta.
Tuotenumero 4711362
Meillä on keittiönpöydän päällä kolme roikkuvaa lamppua joista keskimmäisessä on nyt tuo Airam, ikkuna reunassa 5W verkkokaupan Viribright ja toisessa reunassa eniten valoa tuottava mutta hidas 11W Osram esl.

mikkoimp sanoi:itseäni myös vaivasi tuo E14 kantaisten tehokkaampien lamppujen heikko saatavuua, ratkaisin ongelman näillä
mikkoimp sanoi:itseäni myös vaivasi tuo E14 kantaisten tehokkaampien lamppujen heikko saatavuua, ratkaisin ongelman näillä
Espejot sanoi:Vaihtaisin melkein E14 kannataiset valaisimet pois jos ovat sellaisessa paikassa missä tarvitsee valoa... soveltuvat vain apuvalaistukseen IMO Meillä taitaa olla vessassa peilin edessä viitisen E14 kantaa ja soveltuvat siihen ihan ok kun eivä ole liian kirkkaita.