Muistatko löytyykö noista tuollaista tähän käyttöön sopivaa ja alle 100e:n versiota jonka vielä voi ostaakkin jostain yksityisenä?Itse pläräsin asiaa myös joskus läpi ja ainakin itse vakuutuin mittareista missä virtaus oli mitattu ultraäänellä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muistatko löytyykö noista tuollaista tähän käyttöön sopivaa ja alle 100e:n versiota jonka vielä voi ostaakkin jostain yksityisenä?Itse pläräsin asiaa myös joskus läpi ja ainakin itse vakuutuin mittareista missä virtaus oli mitattu ultraäänellä.
Kiitos tästä, laitoin itsellenikin 2 tulemaan. Tässä on suoraan pohja jonka päälle voi rakentaa oman systeemin jos sitten ei käy niin iso säkä että tuossa olisi flashi jonka voi itse ohjelmoida pikku reverse engineeringin jälkeen.Tämän tilasin:
Wärme-Mengen-Zähler Ultraschall Techem Ultra S3 Diehl Hydrometer Sharky Heat 775 | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Wärme-Mengen-Zähler Ultraschall Techem Ultra S3 Diehl Hydrometer Sharky Heat 775 at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Kiitos tästä, laitoin itsellenikin 2 tulemaan. Tässä on suoraan pohja jonka päälle voi rakentaa oman systeemin jos sitten ei käy niin iso säkä että tuossa olisi flashi jonka voi itse ohjelmoida pikku reverse engineeringin jälkeen.
Eilen asensin Nibe splittiin virtausmittarin EMK 300, näyttää vähentävän myös sulatukseen käytetyn energian kokonaistuotosta, (korostuskynällä merkitty sulatukset)Ottaa huomioon sulatukset.
Tohon samaan piirilevymuotoon olisi mahdollista tehä oma versio, jossa mukana vaikka IoT (tai can-väylä) liityntä.
Niistä kahdesta pulssiulostulosta ei minulla tule mitään ulos noin oletuksena.
mittasit suoraan ilman ylösvetoa niin mitään ei silloin kuulukkaan tulla ulos
Voit myös hetken odoittaa kun minä teen tuon kuitenkin, kunhan saan vain aikaa tuon pollun tilalle vaihtaa.Siinä oli yön joku 5k luokkaa oleva ylösveto + 12V ja USB-oskilloskooppi herkällä triggerillä - ei pulssin pulssia... ehkä pitää vielä tutkia lisää, jospa joku piuha oli huonosti leipälaudalla tms.
Voit myös hetken odoittaa kun minä teen tuon kuitenkin, kunhan saan vain aikaa tuon pollun tilalle vaihtaa.
Ps: Väitän että lainauksesi on varsin provokatiivisesti tehty ;-)
Mullakin on tuo vvm 320R. Mistä minä näkisin, että onko minullakin tuo EMK 300Itsellä oli tuossa VVM 320R sisäyksikössä valmiina jo tuo EMK 300, en ennemmin edes juuri kiinnittänyt huomiota, mutta kyllä se tosiaan näyttäisi vähentävän sulatukset.
katso liitettä 62352
En ole nyt kotosalla, niin en voi tarkistaa oliko näin. Mutta tuosta 5.3.21 valikosta taisi näkyä anturin nimi tai jotain.Mullakin on tuo vvm 320R. Mistä minä näkisin, että onko minullakin tuo EMK 300
Mulla tais jossain valikossa, oliko juuri tuossa lukea, että Huba DN25 virtausmittarin olisi kytkettynä.En ole nyt kotosalla, niin en voi tarkistaa oliko näin. Mutta tuosta 5.3.21 valikosta taisi näkyä anturin nimi tai jotain.
Mullakin on tuo vvm 320R
BF1 EMK 300 EB1 Ulkoinen lisälämpö 1) Energiamittari (BF1) sisältyy järjestelmiin VVM 320 R, VVM 320 3x230V R ja VVM 320 E EM. Saatavana lisävarusteena EMK 300 muilla markkinoilla
Niiden pulssiulostulojen selitykset muuten ovat joissain dokkareissa vähän ihmeellsiä - ihan kuin sieltä ei tulisi esmes pulssi/kWh vaan näytön viimeinen digitti jotenkin koodattuna aina kun se muuttuu tms.
Sitten kun tämä menee epätoivoiseksi niin tästä dokusta voi olla apua: https://www.diehl.com/cms/files/254...mmunicationDescription_v1.4_EN.pdf?download=1
Diehl:n vastaus kun kyselin softaa:
Mulla tais jossain valikossa, oliko juuri tuossa lukea, että Huba DN25 virtausmittarin olisi kytkettynä.
Eli löytyykö tuo sieltä info valikon takaa, vai mistä?Katoin nyt kun kotiin pääsin, että itellä luki tuossa valikossa EMK300/310.
Eli löytyykö tuo sieltä info valikon takaa, vai mistä?
Ahaa, no minä en tiennyt tuommosesta mitään. Pitääpä tutkia kun kerkiää. Kiitos tiedosta!Tuo 5 valikko tulee kun painaa päävalikossa takaisin painiketta 2-3sekunttia pohjassa.
Tuo alkuperäinen paristohan on 3V litium-paristo, Pollu näyttäisi toimivan hienosti myös kahdella tavallisella AA-paristolla.
Minulla ei tapahdu mitään kun painan takaisin painiketta tuon 2 - 3 sekuntia, eikä vaikka painan pidempäänkin.Tuo 5 valikko tulee kun painaa päävalikossa takaisin painiketta 2-3sekunttia pohjassa.
Minulla ei tapahdu mitään kun painan takaisin painiketta tuon 2 - 3 sekuntia, eikä vaikka painan pidempäänkin.