Vs: Mitsun FD25:n kompura vuotaa nipan juuresta - apuja!
Yksi FD35 kompuravika ilmottautuu joukkoon. Asennettu 2008 keväällä ja ollut sähkökatkoja lukuunottamatta päällä kesät talvet siitä asti.
Tänä keväänä kuitenkin aineet karkasi ja huoltoliike sanoi että vikana juurikin tämä. Ja koska korjaus ei sinänsä kannata niin käytännössä kaikki vehkeet menee uusiksi :'( (Tosin sisäyksikkö ja laakerit sun muut käypää kamaa)
Noh, minä en sinänsä iske tuotteen ikää tms. koska hankintakustannus jaettuna tuolla 8+ vuodella ja se elämisentason parannus/lämpö joka sillä vajaalla 15e kuussa on saatu, on kyllä ollut kokorahan arvoista, nyt kun ILP on ekaa kertaa hiljaa vuosiin niin on olo kyllä kovin tukala.
En kiellä, kyllähän se hieman korpeaa (Ja mitsun kilpi hieman tahraantuu). Ja ketjun luettuani näemmä tämä kohdentuu juurikin nuihin tietyn vuosiluvun malleihin. Todennäköisesti jos olisin enemmän sammutellut päälle ja pois ois saattanut hajota takuu-ajan puitteissa. (Minulla tämä hajosi sähkökatkoksen yhteydessä, eli todennäköisesti kompura ottanut siinä jonkin sortin pakkostopin joka kai aiheuttanut tuon liitoksen hajoamisen, tai sitten vaan tuli tunnit täyteen..)
Eikai siinä. Ostetaan uusi..

( Mitsubishi toki.. Olen kyllä ollut erittäin vakuuttunut muuten laitteesta, en edes huoltanut kertaakaan

(pl. sisäyksikön puhdistukset) )