Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaupasta tuli kuvasta poiketen sellaiset nippelit, että sekä 1¼" että 1" puolet olivat molemmat leveällä pinnalla. Ajettiin sitten 'joulukuusella' tuo 1" puoli vähän isommaksi kun oli tavoitteena että koko linja on vähintään 25mm sisähalkaisijalla.
H-sarjalainen R410A kylmäaineella ja J-sarjalainen R32 kylmäaineella. Itse ottaisin H-sarjalaisen isolla hintaerolla.WH-MXC12H9E8
WH-MXC12J9E8
Mitähän eroa noilla muutakuin aika iso hinta ero ja eri kylmä aineet alempi joku uutuus??
R32 Versio on kalliimpiH-sarjalainen R410A kylmäaineella ja J-sarjalainen R32 kylmäaineella. Itse ottaisin H-sarjalaisen isolla hintaerolla.
Mistä olet näitä katsellut isolla hintaerolla? En ole itse löytänyt myyjiä joilla olisi merkittävä hintaero ko. malleilleWH-MXC12H9E8
WH-MXC12J9E8
Mitähän eroa noilla muutakuin aika iso hinta ero ja eri kylmä aineet alempi joku uutuus??
Eikös ainakin Zave listaa tuon mallin sivuillaan eikä ole mitään maininta toimitusvaikeuksista ja normaalisti tilattavissa? Oletin että suhteellisen järkevällä toimitusajalla saisi 12kW heiltä. 9kW mallissa taas lukee että saapuu elokuussa.R32 Versio on kalliimpi
WH-MXC12H9E8 tuntuu olevan kiven alla ite tilannut tuon maaliskuussa ja vielä odotellaansaapa nähä tuleeko ollenkaan
Puoliksihan ne on samaa tavaraa, R410A on seos R32+R125, eli R32 :sta on vain poistettu tuo toinen osa jolla ilmeisesti suuri se GWP. Tuskin kovin suurta eroa toiminnassa. Mutta jotain parannustahan sillä seoksella on alunperin haettu, R32 on siten vain jonkinlainen ekoversio R410A :sta, mutta onko se parempi vai huonompi?Tuo r410a on aiemmin poistuva kylmäaine, toisaalta poistuu myös r32:kin, mutta on uudempi kylmäaine kuitenkin.
Ja asennuksesta tänne kuvia niin paljon kuin sivuston kapasiteetti kestääNo nyt se tuli yksi kappale oli löytynyt viimmein
On se valtava laitos mutta omapahan naapureilla ihmeteltävää.. tuohon vielä maateline niin nousee aika korkealle
Millon tilasit tämän, mihin hintaan ja mistä?Ja asennuksesta tänne kuvia niin paljon kuin sivuston kapasiteetti kestää.
9kW Pana monoblock tilattu ja tulossa parin viikon päästä (varma ehkä).
Kesäkuussa tutun urakoitsijan kautta tukkurilta. Elokuussa tulossa tavaraa tukkurille. Toivottavasti saan tuosta kuormasta.Millon tilasit tämän, mihin hintaan ja mistä?Komppaan kuvia!
R32 on ympäristön kannalta parempi, kylmäaineena se on käytännössä yhtä tehokas kuin r410a, mutta huonona puolena r32 palaa tulessa.Puoliksihan ne on samaa tavaraa, R410A on seos R32+R125, eli R32 :sta on vain poistettu tuo toinen osa jolla ilmeisesti suuri se GWP. Tuskin kovin suurta eroa toiminnassa. Mutta jotain parannustahan sillä seoksella on alunperin haettu, R32 on siten vain jonkinlainen ekoversio R410A :sta, mutta onko se parempi vai huonompi?
Pitää ottaa sitten kun alkaa asentaan.. Tilasin nyt maa telineen en uskaltanut aijemmin sitä tilata kun ei varmaksi tiennyt tuleeko tuo laite ollenkaan perilleJa asennuksesta tänne kuvia niin paljon kuin sivuston kapasiteetti kestää.
9kW Pana monoblock tilattu ja tulossa parin viikon päästä (varma ehkä).

Itse ajattelin valaa pikku betoni kakun.. maatelinekkin tuli niin saapi vähän mittaa minkä kokoisen tekee itsellä tulee nurmelle tallin päätyynPumppu näyttäisi tulevan elokuun aikana tontille. Nyt pitää alkaa mietiskelemään pohjatöitä. Laittaako asfaltin päälle vain isot pihalaatat vai valaa pieni betonikakku?

Okei eli sekin kävisiAshell osuva typo.Ei ole pakko olla joustavaa, pexikin toimii ihan hyvin.
Sähköt sain vedettyä ne on nyt MSK kaapelilla. miten kytkentä letku pitääkö olla joustava? muuten linjan vedän nyt tuolla 35mm putkella ja Ashellin omalla halpis "pirkka" puristettavilla liittimillä.
ashell kaupassa meillä onnellinen asema kun ashell kumminkin myy yksityisille kortilla ei muualla enään tahdo tehdä niin ainoastaan yrityksille iso kiitos siitä paikalliselle kauppiaalleMitä maksaa liittimet ja työkalu puristusliitoksiin? Olen mennyt puserrusliittimillä kun jakoavain tuntuu tutulta ja turvalliselta ja Sanelilta olen tilaillut liittimiä joita saa suht järkihintaan 28mm saakka. Olisi 35mm kupariputkea ja siihen ei saa puserrusliittimiä enää inhimiliseen hintaan.

Näyttää olevan NBR kumia näyttäisi olevan tyydyttävä sään ja otsonin kestävyysDiffuusiosuojaus on se a ja o, kun kyse hapettomasta piiristä, muut speksit tietty myös.
35mm putkella menee nyt varaajalta lähelle monoblokia mutta tuo loppu 1m pätkä mikä olisi ilmeisesti hyvä olla joustava niin se on nyt vain hakusessa. Kohtuu hintaista 1-1/4" kytkentäletkua ei näytä oikein löytyvän.Laita vaan rosterikurttuletkuilla, on kaikin puolin huolettomampaa. Radipexilla tuon voinee tehdä halutessaan myös mutta mitään muovi- tai kumipohjaisia letkuja en kyllä ainakaan itse tuohon käyttäisi.