Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
nibe79 sanoi:Tässä asetat, missä ulkolämpötilassa kulunlaskenta lakkaa.
samasta paikasta löytyy kuin trendinsäätö
mj sanoi:Mutta kun lämmittää tarvetta/pyydettyä korkeammalle, pitää myöhemmin pidemmän tauon eli loppujen lopuksi +/-0...? Vai miten menee?
Edit: Tässä loggausdataa eiliseltä. Keskustelun aiheeseen liittyen ei yhtään sulatusta, pitänyt vain välillä taukoa... Mikäli olen oikein ymmärtänyt keltaisella olevan käyrän datan (kuvassa suoraa viivaa).
![]()
Spiderbait sanoi:Isot kiitokset! Nyt voin heittää tuon oman excel pohjan roskiin. Nyt näkee noi sulatuksien välit ja sulatuksen kestot helposti. Oon ainakin bissen velkaa, cheers!

mj sanoi:Edit: Tässä loggausdataa eiliseltä. Keskustelun aiheeseen liittyen ei yhtään sulatusta, pitänyt vain välillä taukoa... Mikäli olen oikein ymmärtänyt keltaisella olevan käyrän datan (kuvassa suoraa viivaa).
Spiderbait sanoi:Nuo sun tauot näyttäis tulevan aina sen jälkeen kun vastukset ovat olleet päällä. Tulkitsen asian niin että lämmöt ovat niin korkealla kattilassa sekä lämmityksessä jonka takia nibe ajaa kompuran nukkumaan kunnes lämmöt taas laskee. Voi olla että jos laitat lisäyksen tehon pienemmälle niin piikki ei ole niin jyrkkä -> kompura jää päälle ja vastukset vain menee pois. Tää nyt on vaan tällästä spekulointia